پسر بوشهر در فهرست گلزنان ایرانی لیگ قهرمانان اروپا
پسر بوشهر در فهرست گلزنان ایرانی لیگ قهرمانان اروپا

ندای استان:مهدی طارمی بازیکن تیم پورتو پرتغال با گلی که ثانیه ۶۱ به یوونتوس زد، در فهرست گلزنان ایرانی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

به گزارش ندای استان،مهدی طارمی بازیکن بوشهری پورتو پرتغال دیشب مقابل یوونتوس تیمی که کریس رونالدو را در اختیار دارد، حسابی گل کاشت. گل او در ثانیه ۶۱ بازی، به قول مربی یوونتوس اعتماد به نفس این تیم را گرفت.

طارمی با هوشیاری خود توانست این گل را به ثمر برساند و نام خود را در فهرست گلزنان ایرانی لیگ قهرمانان اروپا ثبت کند.

در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های پورتو و یوونتوس از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه به مصاف هم رفتند و تیم پورتو توانست با نتیجه دو بر یک حریف ایتالیایی را شکست دهد.

پس از درخشش مهدی طارمی در این بازی و ثبت نخستین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا، تعدادی از پیشکسوتان و بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران به او تبریک گفتند.

درخشش طارمی

درخشش طارمی

درخشش طارمی

درخشش طارمی

درخشش طارمی

مهدی طارمی سال ۷۱ در بوشهر به دنیا آمد و پدرش علیرضا(مشهور به علیشاه) طارمی از فوتبالیست‌های بنام بوشهر بوده است.

او در تیم‌های ایرانجوان و شاهین بوشهر بازی کرد و سال ۹۳ زمانی که علی دایی سرمربی پرسپولیس بود، وارد این تیم شد. طارمی سال ۹۴ پیراهن تیم ملی فوتبال را بر تن کرد.

برترین مهاجم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۴ – ۱۳۹۳، آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵ – ۱۳۹۴، بهترین پدیده جوان لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵ – ۱۳۹۴از نگاه کانون مربیان فوتبال ایران، برترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵ – ۱۳۹۴، برترین مهاجم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵ – ۱۳۹۴ و آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶ – ۱۳۹۵ از جمله افتخارات اوست.

طارمی پس از حضور در تیم الغرافه قطر به پرتغال رفت و ابتدا در تیم ریوه آ بازی کرد و سپس به تیم پورتو رفت