ساخت بیمارستان هسته‌ای بوشهر در مرحله نهایی
ساخت بیمارستان هسته‌ای بوشهر در مرحله نهایی

ندای استان:اقدامات نهایی برای راه‌اندازی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر در حال انجام است و این بیمارستان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ندای استان،مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت:  محوطه‌سازی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر به مساحت ۸ هزار متر مربع در دست اجرا است و در هفته پیش رو آماده آسفالت خواهد شد و تا پایان هفته آینده نیز به پایان خواهد رسید.
سید حسین حسینی افزود: دستگاه سی‌تی‌اسکن و تمام اقلام زیرساختی بیمارستان خریداری شده و در محل مورد نظر برای نصب مستقر است و در هفته پیش رو نصب و راه‌اندازی خواهد شد. دستگاه اکسیژن‌ساز نیز در فضای مورد نظر قرار گرفته و در روز‌های آینده شرکت سازنده آن را نصب و راه‌اندازی می‌کند.
مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: حدود ۹۹ درصد کار‌های درون ساختمان تکمیل شده و اقدامات نهایی مثل نصب استیشن‌های پرستاری و کفپوش‌های اتاق‌های عمل و بخش‌های ICU در حال انجام است که در روز‌های آینده به پایان خواهد رسید و داخل ساختمان به لحاظ ابنیه‌ای صددرصد می‌شود.
وی ادامه داد: تا پایان هفته آینده کار‌های داخل ساختمان، نصب کفپوش‌ها، تکمیل کانتر‌های پرستاری، به اتمام رسیده و به مرحله نظافت و نصب تجهیزات می‌رسد.
حسینی بیان کرد: قبل از نیمه بهمن تمام ساختمان برای تجهیز در اختیار همکاران معاونت درمان قرار خواهد گرفت که البته همین الان نیز مشکلی برای این کار وجود ندارد. در حال حاضر بخش زیادی از تجهیزات در حال حاضر در بیمارستان انباشت شده که آماده نصب است.
وی گفت: دیزل ژنراتور نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان خریداری و قرارداد آن با کارخانه سازنده منعقد شده که تا دو هفته آینده نصب و راه‌اندازی خواهد شد.
مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تجهیزات مربوط به حوادث پرتویی نیز از سوی سازمان انرژی هسته‌ای کشور در حال تهیه و ارسال است.