فرماندار: تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی دیر ضروری است
فرماندار: تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی دیر ضروری است

ندای استان:فرماندار دیر گفت: برای تسریع در سرمایه‌گذاری، رونق تولید و ایجاد اشتغال در منطقه، تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی این شهرستان ضروری است.

به گزارش ندای استان،کریم علی حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای جذب و فعالیت سرمایه‌گذاران در شهرکت صنعتی این شهرستان، افزون بر زیرساخت‌های لازم، حذف بروکراسی اداری نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: از سال گذشته مجوزهای سرمایه‌گذاری را به سمت شهرک‌ صنعتی دیر سوق داده شده‌است و با برنامه ریزی و دعوت از مدیران کل در شهرستان زیرساخت لازم مثل آب و برق در این شهرک در دست اجراست.

فرماندار دیر بیان کرد: برای تامین زیرساخت لازم در شهرک صنعتی همه کارها با توجه به مسائل زیست محیطی جلو می‌رود و  واحدهای تولیدی و اشتغال زایی هیچ تعارضی با هم ندارند.

وی در ارتباط با صنایع پایین دستی متانول گفت: زمین از طرف منابع طبیعی برای صنایع پایین دستی متانول آماده و به صورت متمرکز در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده می‌شود.

علی حسنی در ارتباط با بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از پروژه های شهرستان دیر و رفع مشکل نقدینگی آنها افزود: در این بازدید طرح‌های گردشگری و تفریحی چشمه آب گرم سور و پروژه‌های شهر دوراهک بازدید و برای تسریع در روند اجرایی آنها اعتبار لازم تخصیص پیدا کرد.

وی گفت: برای جاده وفاق هم استاندار بوشهر برای تسریع کار اعتبار جدید اختصاص داد و یک میلیارد ریال نیز برای مرکز آموزش صنایع دریایی فنی و حرفه‌ای شهرستان به غیر از اعتبارات گذشته تزریق شد.