عملیات اجرایی پروژه آموزشی خیرساز درگناوه
عملیات اجرایی پروژه آموزشی خیرساز درگناوه

ندای استان:عملیات اجرایی پروژه آموزشی خیرساز دبیرستان زنده یاد “شهربانو شریف” در بندرگناوه باحضور مسئولان استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش ندای استان، فرماندار گناوه در این آیین گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم کارهای خیلی خوبی در حوزه آموزشی این شهرستان نسبت به دیگر شهرستان‌های استان بوشهر صورت گرفته است.

غلامرضا مهرجو افزود: مجمع خیران شهرستان در کارهای عام‌المنفعه بویژه در عرصه سلامت و مسایل آموزشی در سطح کشور پیشگام و پیشتاز هستند و تاکنون منشا خدمات ارزنده‌ای بوده‌اند.

وی گفت: در حالی که هنوز مدرسه‌سازی خیران در کشور رایج نشده بود در شهرستان گناوه  ۱۴ واحدآموزشی به نیت ۱۴ معصوم (ع) در این منطقه توسط خیرین احداث شد.

وی اظهارکرد: در شرایط کنونی کشور  و تحریم‌های استکبار جهانی، فعالیت‌های عمرانی در حوزه آموزشی این شهرستان متوقف نشده‌است که یکی از مهم‌ترین آنها احداث استخر دانش‌آموزی با اختصاص اعتبار ۱۰ میلیاردتومان است که پیشرفت فیزیکی بالای ۱۵ درصد دارد.

فرماندار گناوه  افزود:  تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و خرید تجهیزات برای مدارس در حاشیه شهر با  اعتبار ۱۳۰ میلیون تومان از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان در سال جاری است.

امام جمعه گناوه گفت: شهرستان گناوه از دیرباز در کارهای خیرخواهانه و عام‌المنفعه بویژه احداث  فضاهای آموزشی و سلامت پیشگام و پیشقدم بوده‌است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: خیری که در زمینه احداث این آموزشگاه قدم برداشته دغدغه باسواد کردن آینده سازان کشور را داشته است که جای تقدیر دارد.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان بوشهر گفت: این پروژه  شامل آموزشگاه متوسطه ۹ کلاسه با زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع به نام زنده یاد شهربانو شریف نام‌گذاری شده‌است که توسط  بانی خیرساز دکتر مریم شریفی به توصیه و نیت مادرش احداث خواهد شد.

احمد مرادی افزود: طراحی، اجرا و نظارت این پروژه را اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر برعهده دارد.

وی گفت:  خیران شهرستان گناوه مشارکت گسترده‌ای در توسعه و گسترش فضاهای آموزشی داشته و منشا خدمات شایسته و ارزنده‌ای در این زمینه هستند.

  • منبع خبر : ایرنا