فعالیت تالارهای عروسی با رعایت اصول بهداشتی در بوشهر مانعی ندارد
فعالیت تالارهای عروسی با رعایت اصول بهداشتی در بوشهر مانعی ندارد

ندای استان:گراوند گفت۵۱ درصد مرگ‌های ناشی از کرونا در کشور مربوط به دورهمی‌های خانوادگی است، بنابراین انتظار داریم مردم استان در شب یلدا از دورهمی‌های خانوادگی به جد پرهیز کنند.

به گزارش ندای استان، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا استان بیان کرد: برگزاری آیین‌های عروسی در تالار‌های پذیرایی به شرط رعایت ضوابط تدوین شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بلامانع است، اما در صورت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌ها، با عوامل مربوط برخورد خواهد شد.

او ادامه داد: نباید در این شرایط دچار عادی انگاری شویم، در مورد کرونا چیزی تمام نشده است و هر گونه غفلت، مشکلات را بیشتر می‌کند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: ۵۱ درصد مرگ‌های ناشی از کرونا در کشور مربوط به دورهمی‌های خانوادگی است، بنابراین انتظار داریم مردم استان در شب یلدا از دورهمی‌های خانوادگی به جد پرهیز کنند.

گراوند گفت: طرح شهید سلیمانی کمک بزرگ و شایانی برای مهار کرونا است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج اجرا می‌‌شود.

او افزود: فعالیت آموزشی به صورت حضوری در مناطق قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است مگر با تشخیص مدیر کل مربوط و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی.

استاندار بوشهر بیان کرد: در استان، شهری با وضعیت قرمز نداریم و شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دشتستان و تنگستان نارنجی و بقیه شهرستان‌ها در وضعیت زرد هستند.