غرق شدن کودک ۸ ساله در دریا
غرق شدن کودک ۸ ساله در دریا

ندای استان: خانواده‌ای که چندی پیش یکی از فرزندان خود را به علت خودکشی از دست داده بودند، حالا فرزند دیگر خود را به علت غرق شدن در دریا از دست دادند.

به گزارش ندای استان، مهرماه امسال یک دانش‌آموز ۱۱ ساله در شهرستان دیر خودکشی کرد که علاوه بر خانواده و آشنایان، مردم نقاط مختلف کشور را متأثر کرد.

این نوجوان یک برادر هشت ساله داشت که معلول بود و قدرت تکلم نداشت. حالا خبر می‌رسد که برادر هشت ساله وی نیز در دریا غرق شده است.

خانه این خانواده در نزدیکی دریا است. وقتی که پدر و مادر این کودک متوجه گم‌شدن او می‌شوند، همه جا را می‌گردند و او را نمی‌بینند و متوجه می‌شوند که به سمت دریا رفته است و آنجا غرق شده است.

حسین ناظمیان پور روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه غرق شدن یک کودک هشت ساله در اسکله صیادی بندر دیر به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ اعلام و بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از این پایگاه  به محل حادثه اعزام شد.
وی اضافه کرد: جسد این کودک که روی آب شناور بود توسط صیادان از آب خارج و با نداشتن علایم حیاتی به مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی (عج) دیر انتقال یافت.
مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر ادامه داد: در مرکز خدمات جامع سلامت تلاش تیم پزشکی و پرستاری با انجام عملیات احیا موفقیت آمیز نبود و فوت کودک اعلام شد.
ناظمیان پور گفت: در ادامه جسد برای اقدامات و تحقیقات بیشتر به پزشک قانونی انتقال داده شد.

رئیس اداره بهزیستی دیر نیز گفت: “علی اصغر موسی زاده” به علت معلولیت ذهنی و گفتاری تحت پوشش این اداره قرار داشت.

محمد کرمی افزود: این کودک خدمات مستمر و غیر مستمر دریافت می کرد و تا قبل از ویروس کرونا هم در مرکز آموزش روزانه معلولان(طلوع) آموزش می‌دید.

وی با بیان این که خانواده این کودک نیزبه صورت جداگانه تحت پوشش بهزیستی هستند و خدمات مستمر و غیر مستمر دریافت می‌کنند ، افزود: نیروهای بهزیستی به صورت هفتگی با این خانواده دیدار می‌کردند.