افزایش آمار ازدواج و طلاق در استان بوشهر+جدول
افزایش آمار ازدواج و طلاق در استان بوشهر+جدول

ندای استان:سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت:در هشت ماهه سال جاری چهار هزار و۴۵۴ واقعه ازدواج در دفاتر ازدواج و طلاق این استان به ثبت رسیده است.

به گزارش ندای استان، مهرداد دلجو پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر طی هشت ماه امسال پرداخت و اظهار داشت: در هشت ماهه سال جاری چهار هزار  و۴۵۴ واقعه ازدواج در دفاتر ازدواج و طلاق این استان به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به اینکه افزایش ۱۰ درصدی آمار ازدواج در استان در مقایسه با سال گذشته را شاهد هستیم، یادآور شد: متوسط ازدواج طی هشت ماه سال جاری در کشور سه درصد رشد داشته است.

دلجو گفت: براساس آمار نسبت طلاق به ازدواج‌‌های ثبت شده در استان ۳۱٫۴ درصد و نسبت طلاق‌های ثبت شده در استان نسبت به کل طلاق‌های کشور ۱٫۲ درصد است.

وی همچنین آمار طلاق ثبت شده طی هشت ماه سال جاری را هزار و ۳۹۷ واقعه عنوان و تصریح کرد: آمار طلاق در بوشهر در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است.

دلجو همچنین با اشاره به اینکه روزانه به طور متوسط پنج واقعه طلاق در استان بوشهر رخ می‌دهد، بیان کرد: در این مدت به طور متوسط روزانه ۱۸ مورد ازدواج در استان بوشهر انجام می‌شود و  به ازای هر ۱۰۰ واقعه ازدواج ۳۲ واقعه طلاق به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در خصوص ثبت واقعه ازدواج در ۹ آذرماه افزود: در این روز ۱۷ واقعه در استان ثبت شده است که به ترتیت شهرستان دیر هشت واقعه، برازجان چهار واقعه، دیلم دو واقعه، گناوه دو واقعه و بوشهر یک واقعه ازدواج ثبت الکترونیکی شده است.

جدول آمار ازدواج

جدول آمار طلاق

لازم به ذکر است شهرستان‌های گناوه،دیلم و عسلویه فاقد دفتر طلاق می‌باشد و افراد جهت طلاق به شهرستان‌های دیگر مراجعه می‌کنند.