قصور پزشکی هنگام زایمان در برازجان تکذیب شد
قصور پزشکی هنگام زایمان در برازجان تکذیب شد

ندای استان:مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت : همه مراحل عمل جراحی مادر مطابق استانداردهای رایج پزشکی بوده والان هم حال بیمار مساعد است .

به گزارش ندای استان، پیرو انتشارخبری دربرخی از خبرگزاری‌ها و فضای مجازی در خصوص اشتباه پزشکی در بیمارستان برازجان خانم دکتر نویدی فر افزود: مادر ۳۶ ساله بارداری که از اتباع بیگانه و برای سومین بار باردار بود، با تأخیر (بیش از ۱۰ روز از حداکثر زمان زایمان) برای زایمان به بیمارستان مهر برازجان مراجعه کرده بود و با توجه به شرایط حاد و مخاطره انگیز بیمار و نوزاد تحت عمل جراحی سزارین قرار گرفت و دکتر جراح برای نجات جان مادر اقدام به خروج رحم این بیمارکرد.
وی افزود: آنچه در برخی از خبرگزاری‌ها منتشر شده کذب است و پزشک برای جلوگیری از خونریزی اقدام به پک گذاری کرده است که در عمل‌های جراحی دنیا مرسوم است و پس از بند آمدن خونریزی گاز مربوط نیز برداشته شد.
دکتر نویدی فرد گفت: این بیمار در بیمارستان شهید گنجی برازجان در بخش عمومی بستری و هم اکنون حال بیمار عادی است و بزودی مرخص می‌شود.
وی اضافه کرد: متاسفانه نوزاد به دلیل شرایط سخت و خونریزی‌های هنگام زایمان؛ امروز فوت کرد.

به گزارش ندای استان،دیروز خبری با عنوان اشتباه پزشکی در بیمارستانی در برازجان منتشر و بیان و گفته شد اشتباه پزشک زنان بیمارستانی در برازجان باعث بروز مشکلاتی برای یک مادر از جمله جداسازی رحم و جاماندن گاز در شکم وی شده است.