سفر به بوشهر ممنوع/اعلام محدودیت های جدید کرونایی
سفر به بوشهر ممنوع/اعلام محدودیت های جدید کرونایی

ندای استان:معاون استاندار بوشهر گفت: از شهروندان بوشهری نیز درخواست می‎شود با رعایت کامل برای اجرا محدودیت‎های اعمال شده همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ندای استان، مجید خورشیدی یکشنبه‎شب در نشست ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر افزود:برابر مصوبه ستاد ملی کرونا و کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد از ساعت ۱۲ ظهر فردا (دوشنبه) تاساعت ۲۴ روز جمعه هفته جاری خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خوردهای شخصی با پلاک غیربومی به مرکز این استان ممنوع می‎شود.

خورشیدی گفت:براساس این مصوبه  خودروهای عمومی، امدادی، دارای تردد اضطراری و همچنین خودروهای حامل بار و سوخت از ممنوعیت آمد و رفت معاف هستند.

وی یادآورشد: در این راستا ماموران انتظامی نیز با همکاری بسیج در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر می شوند و از هرگونه ترددی که شامل محدودیت‎ها باشد جلوگیری می‎کنند.

معاون استاندار بوشهر اظهارداشت: از شهروندان بوشهری نیز درخواست می‎شود با رعایت کامل برای اجرا محدودیت‎های اعمال شده همکاری لازم را داشته باشند.

خورشیدی افزود: خودروهایی تخطی کننده از اعمال محدودیت  به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‎شوند که امید است با رعایت این محدودیت‏‌های اعمالی هیچکدام از شهروندان متحمل این جریمه قرار نگیرند.

وی اظهارداشت: علاوه بر کنترل دقیق خودروها در ورودی و خروجی و در گلوگاه‎های ورودی استان شامل شهید موسوی دیلم و همچنین شهید صلاحی دشتستان اعمال کنترل مقررات اجرایی می‎شود.

معاون استاندار بوشهر گفت: از فرمانداران نیز انتظار است در اعمال محدودیت‎ها حداکثر همکاری را با نیروی انتظامی و سایر دستگاه‎های زیربط داشته باشند.

وی افزود: صدا و سیما و سایر رسانه‎ها نیز باید در ارتباط با محدودیت‎ها اطلاع رسانی حداکثری برای شهروندان داشته باشند تا از این طریق شاهد خبرهای خوشی پیرامون کاهش شیوع کرونا در استان بوشهر باشیم.

خورشیدی گفت: از روز چهارشنبه نیز به مدت ۱۰ روز فعالیت شغل‎های گروه سه و چهار شامل مشاغل آموزشی، ورزشی، کافه‎ها، آرایشگاه‏‌های زنانه و قهوه‎خانه‌ها در بوشهر ممنوع خواهد شد.

ممنوعیت پارک خودرو و برپایی چادر در سواحل استان

وی افزود: همچنین باتوجه به ممنوعیت برپایی چادر و پارک خودرو در سواحل استان از شهروندان انتظار است در تعطیلات فرارو این مهم را بطور جد مدنظر داشته باشند.

ایرنا نوشت،خورشیدی تاکید کرد: شهروندان باید حتی المقدور تا جایی که می‌توانند ترددها در سطح شهر را به حداقل برسانند و برای انتخاب زمان سفرهای خود نیز باید آن را به زمانی موکول کنند که شیوع کرونا با شیب منفی همراه باشد.

تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان زنجان، سمنان و کرمان ۲۵ مراکز استانی هستند که محدودیت‌های جدید در آنها اعمال می‌شود.