رسوب ۱۳هزار تن برنج و۲۹ هزار حلقه لاستیک در بندر بوشهر
رسوب ۱۳هزار تن برنج و۲۹ هزار حلقه لاستیک در بندر بوشهر

ندای استان:قره بیگی گفت: محموله ۲ هزار و ۹۰۰ تنی برنج به کد رهگیری بانک عامل و محموله ۱۰ هزار و ۵۰۰ تنی دیگر نیازمند اسناد ترخیصیه است.

به گزارش ندای استان،بهروز قره‌بیگی با اشاره به  تخلیه محموله‌های برنج وارداتی در گمرک بوشهر اظهار داشت: ۲ هزار و ۹۰۰ تن برنج در گمرک بندر بوشهر تخلیه و در انبارهای این گمرک رسوب شده است.

وی همچنین از تخلیه ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن محموله برنج در ۲ هفته گذشته در بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: این محموله‌ها دارای ثبت سفارش هستند که تاکنون ترخیص نشده‌اند.

مدیرکل گمرک بوشهر با تأکید بر اینکه بدون کد رهگیری بانک عامل، امکان ترخیص این محموله‌ها وجود ندارد افزود: محموله ۲ هزار و ۹۰۰ تنی برنج به کد رهگیری بانک عامل و محموله ۱۰ هزار و ۵۰۰ تنی دیگر نیازمند اسناد ترخیصیه است.

قره‌بیگی با بیان اینکه “محموله‌ها مشکلی در رابطه با ثبت سفارش ندارند” تصریح کرد: در این راستا ۱۰۰ کانتینر لاستیک خودروهای سنگین و صنعتی نیز در انبار گمرک بوشهر رسوب شده است.

وی با بیان اینکه “بیش از ۲۹هزار حلقه لاستیک کامیون، خودروهای سنگین و صنعتی در ۱۰۰ کانتینر یادشده وجود دارد” خاطر نشان کرد: این محموله‌ها بیش از ۷ ماه در انبار گمرک رسوب شده است که ترخیص آنها نیاز به کد رهگیری بانک عامل دارد.

 

منبع:تسنیم