کشف ۱۰۰۰ فقره انواع اموال سرقتی در بوشهر
کشف ۱۰۰۰ فقره انواع اموال سرقتی در بوشهر

ندای استان:سرهنگ سهرابی گفت: با مهار و کنترل جرایم سرقت، به کاهش ۱۲۰ درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل در این جرم دست یافتیم.

به گزارش ندای استان، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر  از امنیت پایدار استان خبر داد و اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی و رصد فعالیت‌ها و اعمال مجرمان، مقابله با ناهنجاری‌ها و اعمال مجرمانه در اولویت قرار دارد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با جرائم از جمله سرقت تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم فرماندهی انتظامی استان بوشهرپیگیری و مقابله همه جانبه با جرایم سرقت است.

وی از کاهش جرایم خشن جنایی در نیمه نخست امسال در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با تلاش کاراگاهان، کارشناسان و ماموران پرتلاش پلیس آگاهی استان بوشهر، با کاهش ۱۶ درصدی وقوع جرایم خشن جنایی  در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل و نسبت کشف، به وقوع ۱۱ درصدی در کشف جرایم خشن جنایی روبه‌رو بودیم.

سرهنگ جوشن سهرابی با بیان اینکه ۹۳ باند مجرمانه در نیمه نخست امسال شناسایی و منهدم شد خاطرنشان کرد: انهدام این باندها منتج به دستگیری ۲۰۶ سارق و کشف یک‌هزار فقره انواع اموال سرقتی شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به کاهش ۳۴ درصدی وقوع سرقت به عنف در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل گفت: با مهار و کنترل جرایم سرقت، به کاهش ۱۲۰ درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل در این جرم دست یافتیم.

وی با اشاره به دستیابی، نسبت کشف به وقوع ۹۲ درصدی در مجموع سرقت‌ها، منفی بودن وقوع جرایم خشن گروگانگیری، سرقت از مغازه طلافروشی و سرقت از بانک و راهزنی، افزود: در چندین عملیات مختلف ۱۰۹ نفر خریدار اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشف جرائم کلاهبرداری در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت ۶۱۲ فقره جرم کلاهبرداری کشف شد که نسبت کشف به وقوع ۹۹ درصد در این جرم  ثبت شده است