فوتی های کرونا در بوشهر به مرز ۷۰۰ و مبتلایان از۱۵ هزار نفر عبور کرد
فوتی های کرونا در بوشهر به مرز ۷۰۰ و مبتلایان از۱۵ هزار نفر عبور کرد

ندای استان:در حالی که تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر ۲۴ نفر کاهش یافته، اما ۹ نفر به فوتی‌ها افزوده شده است.

به گزارش ندای استان،دیروز بعد از مدت‌ها فوتی کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید اما به گفته دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر، امروز آزمایش کرونای ۹ نفر از کسانی که روز‌های گذشته فوت شده‌اند مثبت اعلام شد و مجموع جان‌باختگان کرونا در استان به ۶۹۷  نفر رسید.

دکتر سعید کشمیری افزود: افراد فوت شده در رده سنی ۴۰ تا ۸۳ سال بوده‌اند که دو آقای ۵۲ و ۷۳ ساله بدون بیماری زمینه و بقیه افراد دارای بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت، بیماری مزمن قلبی، چربی خون بالا بوده‌اند.

او همچنین افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و اکنون ۲۸۲ بیمار در این بخش‌ها هستند.

دیروز تعداد بیماران بستری در این بخش‌ها ۳۰۶ نفر بود که اکنون این تعداد ۲۴ نفر کاهش یافته است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: در همین مدت، ۶۴ نفر از بیماران بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۴۳ نفر به کرونا مبتلا بودند.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۰ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، بیان کرد: از این تعداد ۲۴ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۱۵ هزار و ۱۶ مبتلا به کرونا در استان بوشهر شناسایی شده‌اند.