اصلاح سه راهی چغادک بعد از بیست سال
اصلاح سه راهی چغادک بعد از بیست سال

ندای استان:رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: پیگیری ها منتج به نتیجه شده است و قرار است با احداث میدان این نقطه اصلاح شود

به گزارش ندای استان،عضو شورای ترافیک استان گفت:  از ۱۷۵ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده در حوزه شهری ۸۳ نقطه برطرف شده و در حوزه برون شهری هم ۳۷ نقطه شناسایی شده ۱۶ مورد برطرف شده است که در مجموع کاهش آمار فوتی ها را به همراه داشته است.

سرهنگ قدرت الله کشکولی افزود: در شش ماه ابتدایی امسال نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد تصادفات فوتی در حوزه برون شهری  کاهش داشته  و در حوزه درون شهری هم در تصادفات فوتی در تصادفات فوتی ۳۲۰ درصد در تصادفات جرحی و منجر به جرح ۱۵ درصد و در  تصادفات خسارتی ۴۳ درصد کاهش داشته ایم.

مدیرکل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر هم با اعلام اینکه یکی از نقاط حادثه خیز استان  سه راهی چغادک در پرترافیک ترین محور مواصلاتی استان بوشهر است گفت: با همکاری شهرداری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دفتر فنی استانداری  برای تحقق این خواسته بیست ساله مردم چغادک تصمیم گیری شده است.

علم افزود: پیگیری ها منتج به نتیجه شده است  و قرار است با احداث میدان این نقطه  اصلاح شود  و  توانستیم موافقت دفتر ایمنی و حریم راه سازمان را در کشور بگیریم و هفته گذشته هم در کمیته ایمنی استان  مطرح  و تصویب شد.