معاون استاندار بوشهر رفتنی شد
معاون استاندار بوشهر رفتنی شد

ندای استان:گفتنی است خورشیدی ۲ سال و هفت ماه به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر حضور داشت و به وزارت کشور برمی‌گردد.

به گزارش ندای استان،مجید خورشیدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر صبح امروز در بیستمین نشست شورای اطلاع رسانی از رفتن خود خبرداد و اعلام کرد چند هفته بیشتر میهمان استانداری بوشهر نخواهد بود .

وی با خداحافظی از رسانه‌ها و مردم استان بوشهر در سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: فرد جدیدی قرار است به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در خدمت مردم این استان باشد.

خورشیدی، از افرادی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند خواست مرتکب بد اخلاقی نشوند و به این وسیله اعتبار مطلبی که منتشر می‌کنند را ضایع نکنند.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه در کنار کادر بهداشت و درمان برای اطلاع رسانی به مردم در زمینه این بیماری خطرناک گام برداشته و همچنان در صحنه حضور  دارند.

خورشیدی در باره حادثه ناگوار پیش آمده برای دانش‌آموز دیری گفت: انتشار  چنین اخباری سلامت روان جامعه را خدشه دار می‌کند و دفتر امور اجتماعی با همکاری بهزیستی در کنار دستگاه قضایی و نیروی انتظامی مساله را بررسی و اطلاع رسانی شفاف با هدف پیشگیری از پیامدهای سوء این حادثه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه رسانه ها براساس اخبار موثق اعتبار پیدا می‌کنند و با شایعه سازی اعتبار خود را زیر سئوال نمی‌برند، گفت: در ۲ روز گذشته موضوعی با بی اخلاقی تمام در حال انتشار است.

خورشیدی ادامه داد: شخص استاندار در باره بکارگیری هر شخصی مشورت می‌کند اما توصیه دیگران را به کار نمی‌گیرد.

گفتنی است خورشیدی ۲ سال و هفت ماه به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر  حضور داشت و به وزارت کشور برمی‌گردد.