جزئیات فوت نوجوان ۱۷ ساله بر اثر کرونا/کاهش بستری‌های کرونایی
جزئیات فوت نوجوان ۱۷ ساله بر اثر کرونا/کاهش بستری‌های کرونایی

ندای استان:کشمیری گفت: بیشترین بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان مربوط به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر با ۱۴۵ مورد بستری است.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری بیان کرد: تا کنون افزون بر ۱۳ هزار نفر در استان بوشهر به کرونا مبتلا شده‌اند و ۴ نفر نیز در ۲۴ ساعت گذشته جان باخته اند تا آمار فوتی‌های کرونایی در استان به ۶۲۴ نفر افزایش یابد.
وی با بیان اینکه ۳ نفر از فوتی‌ها بالای ۶۰ سال بوده‌اند افزود: یکی از جان باختگان جوانی ۱۷ ساله است که ۲۰ روز قبل در یک مرکز درمانی در شهرستان عسلویه بستری و پس از سپری کردن مراحل درمانی ترخیص شده بود، اما دوباره با بروز عوارض بیماری مورد معاینه و معالجه قرار گرفت که عوارض بیماری منجر به فوت این جوان شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: بیشترین بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان مربوط به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر با ۱۴۵ مورد بستری است.
دکتر کشمیری از آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نظامی در استان برای پذیرش بیماران کرونایی خبر داد و یادآور شد: براساس دستور رهبر معظم انقلاب، از این پس در صورت تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و بیمارستانی نظامی هم موظف به پذیرش بیماران کرونایی هستند.