کشف چک پول و دلار تقلبی در جم
کشف چک پول و دلار تقلبی در جم

ندای استان:سرهنگ مهدیان گفت: ماموران انتظامی در یک عملیات سنجیده و ضربتی از توزیع مقادیری ایران چک و دلار تقلبی در بازار جلوگیری و ۳ نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

به گزارش ندای استان،سرهنگ “سیدعلی مهدیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: پس از وصول اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی با در اختیار داشتن مقادیری ایران چک و دلار تقلبی قصد توزیع آنها را در سطح بازار دارند، بلافاصله یک گروه مجرب از ماموران پلیس این فرماندهی وارد عمل شدند.
وی افزود: تیمی از ماموران پلیس اگاهی، مواد مخدر و یگان امداد پس از هماهنگی های لازم در یک عملیات غافلگیرانه به مخفیگاه افراد اعزام شدند و در بازرسی از محل یک هزار و ۲۰۵ برگ ایران چک ۵۰۰ هزار ریالی و ۲ برگ اسکناس ۱۰۰ دلاری تقلبی کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اقدام به موقع ماموران از ورود این اسکناس های تقلبی به بازار پیشگیری کرد، بیان داشت: در این عملیات ۳ متهم نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ مهدیان تصریح کرد: نیروی انتظامی در یک اقدام هوشمند، پلیس امنیت اقتصادی را راه اندازی کرده که ان شاءالله این پلیس با تمام توان از وقوع جرایم اقتصادی پیشگیری می کند .
فرمانده انتظامی شهرستان جم خاطر نشان کرد: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس و اعلام به موقع موضوع های مشکوک می تواند نقش به سزایی در پیشگیری از وقوع بسیاری جرایم داشته باشد.