ندای استان:بارگاهی گفت: محیط عمومی متعلق به شخص نیست و شهروندان عزادار نیز به‌منظور احترام به حقوق سایر افراد جامعه باید به این موضوع توجه کنند، زیرا سایر شهروندان با دیدن این تصاویر غمگین و آزرده می‌شوند.

به گزارش ندای استان،احمد بارگاهی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر  بیان کرد: در هفته‌های اخیر شهروندان بار‌ها در خصوص نصب بنر‌های تسلیت و ترحیم، اعتراضاتی داشتند و با توجه به اینکه این روز‌ها مردم از مشکلات متعدد رنج می‌برند، مشاهده تصاویر درگذشتگان آن هم به تعداد زیاد و در ابعاد بزرگ در سطح شهر، چیزی جز افزایش غم و ناراحتی مردم را در پی نخواهد داشت.

او، با اعلام ممنوعیت نصب بنر‌های تسلیت و ترحیم در سطح شهر بوشهر، از شهروندان خواست در این زمینه با مسئولان شهرداری همکاری کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با اشاره به الزام کانون‌های تبلیغاتی به چاپ نکردن بنر‌های تسلیت و ترحیم، ادامه داد: در وهله اول از شهروندان درخواست می‌کنیم از نصب بنر درگذشتگان و آگهی ترحیم در شهر خودداری کنند، اما از امروز واحد زیباسازی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر برای جمع‌آوری بنر‌های نصب شده اقدام خواهد کرد.

بارگاهی گفت: محیط عمومی متعلق به شخص نیست و شهروندان عزادار نیز به‌منظور احترام به حقوق سایر افراد جامعه باید به این موضوع توجه کنند، زیرا سایر شهروندان با دیدن این تصاویر غمگین و آزرده می‌شوند.