فوتی های کرونا در بوشهر۶۱۰نفر شد /مبتلایات بیش از۱۳ هزار
فوتی های کرونا در بوشهر۶۱۰نفر شد /مبتلایات بیش از۱۳ هزار

ندای استان:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۱۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.
وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۷۷ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
دکتر کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۰ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعد‌اد در حال حاضر ۲۴ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه یک نفر از همشهریان عزیزمان روز جمعه ۱۱مهرماه و دو نفر ۱۲ مهرماه فوت شده‌اند که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است که در رده سنی ۶۴ تا ۸۲ سال هستند.
دبیر ستاد کرونا در استان اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تعداد فوتی‌های استان به ۶۱۰ مورد رسیده است.
دکتر کشمیری تأکید کرد: ماسک زدن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی همچنان بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کروناست.