دستگیری قاتل مرد بوشهری پس از ۱۷ سال فرار
دستگیری قاتل مرد بوشهری پس از ۱۷ سال فرار

ندای استان:سردار طاهری با اشاره به اعتراف قاتل به جنایت ارتکابی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی استان بوشهر شد.

به گزارش ندای استان،جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: در پی دریافت دستور نیابت قضایی از استان بوشهر مبنی بر دستگیری قاتل فراری تحت تعقیب مراجع قضائی استان مذکور، موضوع شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری او در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان چابهار قرار گرفت.

احمد طاهری افزود: این متهم ۴۱ ساله در سال ۱۳۸۲ در یکی از شهرستان های استان بوشهر بر سر یکسری اختلافات مالی با مردی میانسال درگیر و او را با ضربات چاقو به قتل میرساند و سپس به کشور پاکستان متواری می شود .
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این قاتل فراری با ورود مجدد به کشور در شهرستان چابهار مخفی شده بود که در نهایت با  تلاش شبانه روزی کار آگاهای پلیس آگاهی شهرستان چابهار، محل اختفاء او در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و روز گذشته متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۱۷ سال فرار دستگیر شد.
سردار طاهری با اشاره به اعتراف قاتل به جنایت ارتکابی خاطر نشان  کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی استان بوشهر شد.