فوت دختر ۱۷ ساله بر اثر کرونا در بوشهر
فوت دختر ۱۷ ساله بر اثر کرونا در بوشهر

ندای استان:سعید کشمیری گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ چهارشنبه ۱۲ شهریورماه ۲۸۶ نفر است.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۹ مورد به کرونا قطعی است.
وی بابیان اینکه در حال حاضر ۳۸ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۲۲ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.
دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر در روز ۱۱ شهریورماه که امروز تأیید و اعلام شد گفت: در شهرستان دشتستان دو بانوی ۷۲ و ۷۸ ساله باسابقه فشارخون و یک آقای ۵۶ ساله بدون سابقه بیماری، در شهرستان بوشهر یک دختر نوجوان ۱۷ ساله مبتلا به بیماری قلبی و بیماری ژنتیکی و یک آقای ۶۸ ساله باسابقه فشارخون و در شهرستان عسلویه نیز آقایی ۵۱ ساله باسابقه بیماری کلیوی ازجمله مواردی بودند که متأسفانه براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۴۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.