توزیع۲۱هزار بسته معیشتی و لوازم و تحریر بین نیازمندان هم استانی
توزیع۲۱هزار بسته معیشتی و لوازم و تحریر بین نیازمندان هم استانی

ندای استان:سردار رزمجو گفت: نزدیک به ۵ هزار بسته لوازم التحریر و ۲۰۰ کارت هدیه از دیگر اقلامی است که قرار است بین نیازمندانی در سطح استان توزیع شود.

به گزارش ندای استان،سردار علی رزمجو در آئین آغاز بخش دوم از مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر اظهار کرد: هر بسته معیشتی تهیه شده معادل سه میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: این کمک‌ها با کمک مردم خوب و سخاوتمند استان بوشهر، خیرین، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان، سپاه‌های شهرستانی و فرمانده کل سپاه جمع آوری و تهیه شده است که بر اساس بانک اطلاعاتی تهیه شده، توزیع می‌شود.

توزیع غذا

فرمانده سپاه استان بوشهر تصریح کرد: حدود شش هزار پرس غذا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هم به صورت پخت طعام و هم به صورت خشکباری در این بخش از رزمایش میان خانوارهای نیازمند استان بوشهر توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: ۲۰۵ هزار عدد ماسک نیز در راستای برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه تهیه شده است که قرار است در شهرستان کنگان توزیع شود.

تأمین لوازم التحریر

رزمجو افزود: نزدیک به ۵ هزار بسته لوازم التحریر و ۲۰۰ کارت هدیه نیز از دیگر اقلامی است که در همین زمینه آماده شده و قرار است بین نیازمندانی که توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج شناسایی شده است در سطح استان توزیع شود.

وی یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون با یاری خداوند متعال، تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش‌های مردم استان بوشهر ۶۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع شده است.

فرمانده سپاه استان بوشهر تأکید کرد: مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سه بازه زمانی برنامه ریزی شده است که بخش اول آن در دهه امامت و ولایت در استان اجرا شد و قرار است بعد از برگزاری بخش دوم در دهه اول محرم، بخش سوم نیز در دهه آخر ماه صفر برگزار شود.

آئین توزیع متمرکز بسته‌های معیشتی این بخش از رزمایش کمک‌های مؤمنانه در قالب یک برنامه تلویزیونی ویژه به صورت زنده و مستقیم از صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش شد.

رزمایش کمک‌های مؤمنانه با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و آسیب‌های وارد شده به معیشت برخی خانوارهای کم درآمد و بی بضاعت بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سراسر کشور در حال برگزاری است.