قربانیان جدید کرونا در بوشهر از ۵۶ روزه تا ۹۳ ساله
قربانیان جدید کرونا در بوشهر از ۵۶ روزه تا ۹۳ ساله

ندای استان:دکتر کشمیری گفت: ۹ نفر به فهرست فوتی‌های کرونا افزوده شدند که از نوزاد ۵۶ روزه تا فرد ۹۳ ساله در میان آن‌ها دیده می‌شود.

به گزارش ندای استان،سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۳۱۵ بیمار در این بخش‌ها به سر می‌برند.

او با بیان اینکه ابتلای ۱۶۸ نفر از بیماران بستری به کرونا قطعی است، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ نفر از بیماران بستری‌ در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۲ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه  ۹ نفر به فهرست فوتی‌های کرونا افزوده شدند، گفت: یک نفر از هم‌استانی‌ها یکشنبه، دو نفر دوشنبه، پنج نفر نیز سه‌شنبه و یک نفر نیز ۱۲ تیر فوت‌شده‌اند که آزمایش کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است. یکی از موارد فوتی نوزاد ۵۶ روزه بود که عفونت خون داشت و بقیه در رده سنی ۳۳ (سابقه نارسایی کلیه، دیابت و دیالیز) تا ۹۳ سال هستند.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۰ نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۹ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.