اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان انتخاب شدند
اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان انتخاب شدند

ندای استان:مظفری گفت:هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان به مدت ۳ سال و بازرسان برای یک دوره ی یکساله عهده دار این مسئولیت هستند

به گزارش ندای استان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل در این ارتباط گفت: انتخابات خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر صبح امروز به صورت تمام الکترونیک با حضور ۲۱ نامزد و ۱۵۴ عضو واجد شرایط رای از ساعت ۹ تا ساعت ۱۲ برگزار گردید.

آنیتا مظفری اظهار کرد: از این تعداد نامزد، ۱۴ نفر در هیات رئیسه و ۷ نفر در بازرس خانه مطبوعات نام نویسی کرده بودند.

وی افزود: مازیار هوشمند ۹۸، علی هوشمند ۹۳، عبدالحسین قاسمی ۹۱، سلمان ندومی ۹۰، عبدالحمید شعرانی ۸۵، وحید امیر ۸۴، صدیقه جمالی ۸۲، حسین حشمتی ۶۴ و حجت عبداللهی با ۶۰ رای اعضاء اصلی هیات رییسه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر انتخاب شدند.

مظفری بیان کرد: رقیه زیرک، سهیلا شعبانی، مهرنوش ذوالفقاری و سیده سمیرا کیارش به ترتیب با ۳۰، ۱۸، ۱۸ و ۱۷ رای به عنوان عضو علی‌البدل خانه مطبوعات تعیین شدند.

وی ادامه داد: سلمان ندومی با ۹۰ و حسین حشمتی با ۶۴ به عنوان بازرسان اصلی و رقیه زیرک با ۳۰ رای بازرس علی البدل این دوره خانه مطبوعات و رسانه های استان می باشند.

مظفری تصریح کرد: ۱۱۴ نفر از اعضای خانه مطبوعات استان بوشهر با شرکت در این دوره انتخابات مشارکت ۷۴٫۳ درصدی را به ثبت رساندند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان به مدت ۳ سال و بازرسان برای یک دوره ی یکساله عهده دار این مسئولیت هستند.