سرمربی جدید شاهین شهرداری بوشهر انتخاب شد
سرمربی جدید شاهین شهرداری بوشهر انتخاب شد

ندای استان:هدایت تیم شاهین پیش از این برعهده مرداد کریمیان بود که پس از شکست سنگین برابر ذوب آهن در دیدار خانگی به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

به گزارش ندای استان،سعید مسیگر روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پاشازاده که صبح امروز وارد بوشهر شده بود پس از انجام مذاکرات نهایی با امضای قراردادی به صورت رسمی هدایت سفید پوشان بوشهری را بر عهده گرفت.

پاشازاده پیش از این در فصل ۹۷_۹۶ در رقابتهای لیگ دسته ۲ موفق شد با هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر به لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور صعود کند.

هدایت تیم شاهین پیش از این برعهده مرداد کریمیان بود که پس از شکست سنگین برابر ذوب آهن در دیدار خانگی به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

شاهین اکنون با ۱۷ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم در هفته بیست و پنجم بازی‌های در سیرجان به مصاف گل‌گهر می‌رود.

کاپیتان سابق استقلال در حالی امسال سومین تیمش را انتخاب کرده است که پیش از لیگ برتر و لیگ دسته اول، در لیگ دسته دوم هدایت تیم شهرداری ماهشهر را برعهده داشت. او در فصل گذشته موفق شده بود به همراه این تیم جواز صعود از لیگ دسته سوم را به دست بیاورد.

پاشازاده  که موفق شده با تیم‌های آلومینیوم اراک، گسترش فولاد تبریز، شهرداری تبریز، پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر به لیگ دسته اول فوتبال ایران صعود کند اکنون رکورد باورنکردنی در فوتبال جهان ثبت کرده است.