دیدار استقلال و پارس جنوبی تکرار می‌شود/افاضلی استعفا داد
دیدار استقلال و پارس جنوبی تکرار می‌شود/افاضلی استعفا داد

ندای استان: افاضلی می گوید: در حالی که استقلال وزارت ورزش را جلو انداخته تا اعمال نفوذ کرده ما حمایت هیچ کسی را نداریم و بنابراین ما هیچ شانسی هم برای پیروز شدن در این پرونده نداشتیم.

به گزارش ندای استان، در حالی که هواداران فوتبال منتظر رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار استقلال – پارس جنوبی بودند، این نهاد تصمیم خود را در این باره گرفت و همچنین با صدور رای بازی استقلال – فولاد، بر تصمیم داور این مسابقه سیدمهدی سیدعلی صحه گذاشت. بنابر این رای، مسابقه استقلال و پارس جنوبی همچون دو دیدار تیم فولاد تکرار خواهد شد

بخش بعدی رای کمیته انضباطی به دیدار استقلال و پارس جنوبی اختصاص دارد؛ جایی که دیدار این تیم با شاگردان افاضلی باید تکرار شود: دیدار تیم های پارس جنوبی جم و استقلال تهران در هفته ۲۳ لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه تختی جم برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم استقلال بخاطر داشتن ۹ بازیکن( مبتلا به کوید ۱۹)برگزار نشد.پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر قراین و امارات موجود در پرونده فوق، عدم حضور تیم استقلال موجه بوده و بنا به ملاک ماده ۶۳ مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷، حکم بر تکرار بازی موصوف صادر می شود( این رای ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف قابل تجدید نظر است)

این در حالی است که هومن افاضلی سرمربی تیم پارس جنوبی جم پیش تر گفته بود که رای بازی استقلال و پارس باید نتیجه ۳-۰ به نفع تیم او باشد و او هرگز تیمش را برای تکرار بازی به زمین نمی‌فرستد.

هومن افاضلی از سرمربیگری پارس جم استعفا کرد

دقایقی پس از صدور حکم تکرار برای بازی تیم های پارس جنوبی و استقلال، به نظر می‌رسد تحرکات جدیدی در باشگاه پارس جنوبی جم وجود دارد. باتوجه به همین موضوع و همچنین اظهار نظر قبلی هومن افاضلی سرمربی این تیم، با او تماس گرفتیم و نظر او را درباره حکم کمیته انضباطی جویا شدیم.

افاضلی در ابتدای صحبت هایش گفت: از نظر من این حکم بسیار غیرعادلانه و فرمایشی است و به زودی من بیانیه ای می‌دهم و با این شرایط ادامه کار کردن در پارس جم، دیگر مقدور نیست. چون هیچ حمایتی عملا وجود ندارد، تازه ما صاحب مدیرعامل شدیم اما هیچ کس به جز من، آقای چزاغی و آقای رضاییان وجود ندارد و هیچ حمایتی از سازمان های بیرونی نمی شود. در حالی که استقلال وزارت ورزش را جلو انداخته تا اعمال نفوذ کرده ما حمایت هیچ کسی را نداریم و بنابراین ما هیچ شانسی هم برای پیروز شدن در این پرونده نداشتیم.

او در پایان صحبت هایش در پاسخ به این سوال که آیا باتوجه به وعده قبلی پرونده را به فیفا خواهد برد یا نه، عنوان کرد: من فکر می‌کنم باشگاه باید دنبال این کار باشد چون من دیگر نیستم. من مکاتبه اولیه را انجام دادیم و مستندات را هم آماده کردم اما وقتی قرار نیست که ادامه همکاری بدهم، این را باشگاه باید خودش پیگیری کند و خیلی به من مربوط نمی‌شود.