فوتی های کرونا در بوشهر ۱۶۲ نفر شد
فوتی های کرونا در بوشهر ۱۶۲ نفر شد

ندای استان:دکتر کشمیری گفت: در حال حاضر ۳۳۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری به  خبرنگار وبدا در بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.
وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۷۶ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر باحال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۷ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
دکتر کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۱ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۳۲ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از جان باختن ۱۰ هم استانی دیگر خبر داد و گفت: متأسفانه آمار موارد فوت‌شده براثر کرونا در استان بوشهر به ۱۶۲ مورد افزایش یافت که از این تعداد یک نفر مربوط به امروز و ۹ نفر دیگر در روزهای گذشته فوت کرده‌اند که نتیجه آزمایش آنان امروز مثبت اعلام شد.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع افرادی که در استان بوشهر بر اثر کرونا جان خود ر ازدست‌داده‌اند ۶ درصد زیر ۲۰ سال، ۱۵ درصد بین ۲۱ تا ۴۰ سال، ۱۳ درصد بین ۴۱ تا ۶۰ سال، ۶۰ درصد بین ۶۱ تا ۸۰ سال و ۶ درصد نیز بالای ۸۱ سال سن داشته‌اند.