جدال بوشهری ها با سرخابی های پایتخت برای سقوط نکردن
جدال بوشهری ها با سرخابی های پایتخت برای سقوط نکردن

ندای استان: در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران نمایندگان استان،تیم شاهین شهرداری مهمان تیم پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم هم میزبان تیم استقلال تهران است.

به گزارش ندای استان، در هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ‌برتر باشگاه‌های ایران، نمایندگان استان بوشهر به مصاف سرخابی‌های پایتخت می‌روند.

تیم شاهین شهرداری بوشهر شنبه ۱۴ تیرماه در ورزشگاه آزادی تهران ساعت ۲۱ مهمان تیم صدرنشین پرسپولیس تهران خواهد بود و تیم  پارس جنوبی جم نیز یکشنه ۱۵ تیرماه در ورزشگاه تختی جم به مصاف استقلال تهران می‌رود.

تیم شاهین شهرداری بوشهر در ۲۲ بازی گذشته با ۱۱ باخت، ۳ برد و ۸ مساوی و ۱۷ امتیاز در رده پانزدهم جدول باشگاه‌های لیگ‌برتر قرار دارد.

تیم  شاهین شهرداری بوشهر درحالی به مصاف تیم صدر نشین جدول، پرسپولیس تهران می‌رود که در موقعیت سقوط قرار گرفته و کار سختی برای بقا در لیگ برتر دارد.

شاهین شهرداری بوشهر با غلبه بر پرسپولیس فرصت فرار از منطقه سقوط را بدست می‌آورد اما دست یابی به این نتیجه کار بسیار سختی است.

تیم پارس جنوبی جم هم در ۲۲ بازی گذشته با دارا بودن ۳ برد، ۸ باخت و ۱۱ مساوی و ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و اکنون با مشکلات بزرگ مالی دست و پنجه نرم می‌کند و نگرانی و مشکلات بسیاری در رقابت با تیم استقلال تهران دارد.