تعداد مبتلایان به کرونا در بوشهر۹۶۸ نفر شد+جزئیاتی از۲۱ مورد جدید
تعداد مبتلایان به کرونا در بوشهر۹۶۸ نفر شد+جزئیاتی از۲۱ مورد جدید

ندای استان:دکتر کشمیری گفت:در حال حاضر ۲۱ نفر در بیمارستان‌های استان به علت ابتلا به کرونا بستری هستند که از این تعداد ۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

به گزارش ندای استان،دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۴۰۲ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۲۱ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا روز جمعه ۹ خردادماه به عدد ۹۶۸ نفر رسید که از این تعداد ۴۰۲ مورد به‌طور کامل بهبودیافته‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۲۱ مورد مثبت جدید، ۱۱ مورد در دشتستان، ۶ مورد در بوشهر، ۲ مورد در دیلم و در گناوه و تنگستان نیز هرکدام یک مورد توسط مراکز بیماریابی شناسایی‌شده‌اند.
دکتر کشمیری درباره مبتلایان جدید در دشتستان چنین گفت: همه ۱۱ مورد جدید شهرستان دشتستان توسط مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و با رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در مراقبت خانگی قرار دارند.
وی ادامه داد: از ۶ مورد جدید در شهرستان بوشهر نیز ۵ نفر توسط مرکز بیماریابی شناسایی شدند که همگی در مراقبت خانگی قرار دارند و یک نفر دیگر نیز پس از ترخیص از بیمارستان ادامه درمان خود را با مراقبت خانگی انجام می‌دهد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: از ۲ مورد جدید شهرستان دیلم یک نفر بومی و نفر دیگر ساکن استان خوزستان است که دارای سابقه مسافرت پیاپی به سایر استان‌ها بوده است.
دکتر کشمیری بیان کرد: در آمار امروز شهرستان گناوه یک مورد به ثبت رسید که با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص و در مراقبت خانگی قرار گرفت و مورد جدید شهرستان تنگستان نیز در حال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۱ نفر در بیمارستان‌های استان به علت ابتلا به کرونا بستری هستند که از این تعداد ۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.