شاهینی‌ها تست کرونا دادند+عکس
شاهینی‌ها تست کرونا دادند+عکس

ندای استان:مدیر تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: هوا در بوشهر بسیار گرم است از این رو به دنبال شهری سفید هستیم که امکانات ورزشی لازم برای میزبانی از تیم ما را داشته باشد.

به گزارش ندای استان، صبح پنجشنبه اعضای کادر فنی، بازیکنان و مسئولان این باشگاه در گروه‌های مختلف و جداگانه با حضور در دفتر باشگاه آزمایشات مربوط به کرونا را پشت سر گذاشتند و با مشخص شدن نتایج تست و آزمایشات مربوطه، تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

قرار است تمرینات از روز شنبه در زمین دانشگاه آزاد عالیشهر برگزار شود.

براساس اعلام فدراسیون فوتبال، مسابقات لیگ برتر از ۲۹ خردادماه از سر گرفته خواهد شد تا طی یک ماه و نیم، ۹ هفته لیگ برگزار شود.

به دنبال شهر سفید برای تمرین

مدیر تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: هوا در بوشهر بسیار گرم است از این رو به دنبال شهری سفید هستیم که امکانات ورزشی لازم برای میزبانی از تیم ما را داشته باشد.

خداکرم ایزدپناه در مورد زمان آغاز تمرینات تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: بازیکنان را به بوشهر فراخواندیم و همه آن‌ها به بوشهر برگشتند. امروز تست کرونا انجام می‌دهیم و جواب آن ۲۴ بعد مشخص می‌شود و پس از آن هم روز شنبه آینده تمرینات خودمان را به صورت رسمی شروع می‌کنیم.

او ادامه داد: ما تمرینات را در بوشهر شروع می‌کنیم، ولی به دلیل گرمای هوا برای ادامه تمرینات به شهر دیگری می‌رویم. به دنبال شهری می‌گردیم که امکانات مورد نیاز ما را داشته و از طرفی از نظر کرونا در وضعیت سفید باشد. به محض این که شهر مورد نظر انتخاب شود اردوی خود را برپا خواهیم کرد. البته هنوز در این خصوص تصمیم نهایی گرفته نشده است. اکنون که مسئولان اصرار به برگزاری لیگ دارند امیدوارم اتفاق بدی رخ ندهد و همه در سلامت کامل لیگ را به پایان برسانند.

تمرینات زیرنظر دستیار میشو

مدیر تیم فوتبال شاهین بوشهر در مورد زمان بازگشت سرمربی کروات این تیم به تمرینات عنوان کرد: میشو هنوز به ایران برنگشته، ولی با کریمیان دستیارش در تماس است. برنامه تمرینی را به دستیارانش ارائه داده و تا چند روز آینده به ایران می‌آید و به تمرینات ملحق می‌شود.

ایزدپناه گفت: این مربی در تماسی که با او داشتیم اعلام کرد پیگیر کار بازگشت به ایران است و در آینده‌ای نزدیک به ما ملحق می‌شود. امروز که همه بازیکنان به بوشهر می‌آیند به صورت تصویری با او گفتگو می‌کنیم تا در جریان برنامه‌هایش قرار بگیریم.