آخرین وضعیت شاهین بوشهر برای از سرگیری رقابت‌ها
آخرین وضعیت شاهین بوشهر برای از سرگیری رقابت‌ها

ندای استان:سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا و سازمان لیگ هستیم و به همین منظور اقدامات اولیه در خصوص اجرای پروتکل های بهداشتی انجام گرفته است.

به گزارش ندای استان به نقل از فارس،با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تمرینات و از سرگیری مسابقات لیگ برتر در حالی آغاز خواهد شد که باشگاه ها ملزم به اجرای پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

خداکرم ایزدپناه سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ضمن ابراز امیدواری از اجرایی شدن روند این پروتکل ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با هماهنگی‌های که با پزشکان تیم و همچنین علوم پزشکی صورت گرفته تست کرونا از بازیکنان شاهین فردا انجام خواهد شد و همچنین اقدامات اولیه جهت ضد عفونی کردن ورزشگاه و محل تمرین توسط شهرداری انجام شده است.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه تابع قانوان و مقررات ستاد ملی کرونا در خصوص برگزاری مسابقات هستیم عنوان کرد: ما روز اول مخالف برگزاری و از سرگیری لیگ بودیم چون سلامتی بازیکنان و خانواده‌های آنها اولویت اول ما بود ولی با تصمیماتی که در ستاد ملی کرونا گرفته شد و با دستور وزیر بهداشت ما نیز با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی تابع این تصمیمات هستیم.

ایزدپناه در خصوص حضور بازیکنان غیر بومی در بوشهر هم تصریح کرد: تعدادی از بازیکنان امروز صبح خود را به بوشهر رساندند و مابقی نیز با پرواز امشب به اردوی تیم ملحق خواهند شد.

وی در خصوص حضور میشو کریسیتوویچ و دو بازیکن گرجستانی شاهین نیز اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم جهت حضور سرمربی تیم و همچنین دو بازیکن خارجی انجام گرفته است و با توجه به مشکلاتی که در پروازهای خارجی است امیدواریم این سه نفر به موقع در تمرینات تیم حضور پیدا کنند.

ایزدپناه با بیان اینکه تابع قانوان و مقررات ستاد ملی کرونا در خصوص برگزاری مسابقات هستیم به خبرنگار ما گفت: ما روز اول مخالف برگزاری و از سرگیری لیگ بودیم چون سلامتی بازیکنان و خانواده‌های آنها اولویت اول ما بود ولی با تصمیماتی که در ستاد ملی کرونا گرفته شد و با دستور وزیر بهداشت ما نیز با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی تابع این تصمیمات هستیم.

وی در پایان عنوان کرد: هدف از ورزش ایجاد سلامتی روح و جسم بازیکنان و نشاط جامعه است و امیدواریم در خلال برگزاری رقابت های هیچ گونه مشکلی ایجاد نشود و لیگ با خوبی و خوشی به پایان برسد.