مراقب کلاهبرداران شیک و اتو کشیده در بورس باشید
مراقب کلاهبرداران شیک و اتو کشیده در بورس باشید

سرهنگ جوشن سهرابی گفت:شهروندان برای سرمایه‌گذاری در بورس تنها از طریق کارگزاری‌های مجاز اقدام کنند.

به گزارش ندای استان،سرهنگ جوشن سهرابی روز شنبه با اشاره به رجوع گسترده عموم مردم برای نام نویسی در بورس افزود: شهروندان سرمایه‌گذاری در بورس را از طریق کارگزاری‌های مجاز انجام  و هرگز قبل از کسب مهارت و افزایش دانش در بورس شرکت و سرمایه‌گذاری نکنند.

وی بیان کرد: سرمایه‌گذاری در بورس یک فعالیت اقتصادی است و مورد حمایت قانون است و افراد متقاضی برای ثبت نام در بورس باید به اماکن و دفاتر معتبری که از سوی نهادهای رسمی اعلام شده مراجعه و از اعتماد به افراد ناشناس و یا اماکن غیر مسئول خودداری کنند.
سهرابی اظهار داشت: دریافت کدهای بورسی سایر اشخاص و کسب سودهای کلان پدیده جدیدی است که در حاشیه اقتصاد کشور شکل گرفته‌است و بعضی افراد سودجو با استفاده از کدهای بورسی دیگران و حتی مدارک هویتی آنان از سرمایه‌گذاران کلاهبرداری می‌کنند.
وی با توضیح اینکه نوع کلاهبرداری توسط افراد شیک و با لباس‌های تمیز و اتو کشیده اتفاق می‌افتد ادامه داد: این افراد با رفتارهای متقلبانه و با وعده‌های واهی از شهروندان با استفاده از مدارک هویتی و کدهای بورسی آنان کلاهبرداری می‌کنند.
سهرابی ادامه داد: فعالیت بورسی نیاز به دانش خاص خود دارد و توصیه می‌شود که فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری خود را در جایی انجام دهند که سرمایه آنها در دسترس باشد.