اوضاع همسایگان بوشهر خوب نیست/از مسافرت بپرهیزید
اوضاع همسایگان بوشهر خوب نیست/از مسافرت بپرهیزید

ندای استان:کشمیری گفت:این موضوع زنگ خطری برای استان بوشهر به ویژه شهرستان های شمالی همجوار خوزستان است که از رفت و آمد غیرضروری به این استان خودداری کنند.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری  با اشاره به اینکه هر چه شمار  بستری بیماران مبتلا به کرونا افزایش یابد نگرانی ها بیشتر می شود مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی دعوت کرد و گفت: با یافتن هر مورد مثبت آلوده به کرونا، افرادی  که با او در تماس بوده اند نیز شناسایی می شوند.
دکتر کشمیری با اشاره به اینکه روند مبتلایان به کرونا در استان های همسایه بوشهر فارس، هرمزگان و خوزستان روند صعودی دارد افزود: شمار مبتلایان در خوزستان  افزایش یافته است به گونه ای که این استان در یک روز ۱۷۰ مورد مبتلا و  ۱۲ فوتی داشته است و این موضوع زنگ خطری برای استان بوشهر به ویژه شهرستان های شمالی همجوار خوزستان است که از رفت و آمد غیرضروری به این استان خودداری کنند.
وی با تشریح این مساله که معیار سفید و کم خطر بودن یک منطقه به تعداد بیماران بستری بستگی دارد گفت: در خواست تجدید نظر در وضعیت سفید ۵ شهرستان جنوبی استان بوشهر از جمله دشتی و تنگستان به جز جم به علت حساسیت منطقه همجوار با حوزه پارس جنوبی به وزارت بهداشت ارسال شده است.
کشمیری با تاکید بر اینکه کرونا تمام نشده است و فاصله گذاری اجتماعی باید با حساسیت رعایت شود افزود:  مسئولان و دست اندرکاران از برگزاری جلسه های غیرضروری  چون تودیع و معارفه خودداری کنند