پاکستان اگر اراده کند می‌تواند مرزبانان ما را آزاد کند
پاکستان اگر اراده کند می‌تواند مرزبانان ما را آزاد کند

ندای استان:فرمانده مرزبانی کشور گفت: معتقدیم که دولت پاکستان دارای ارتش و نیروهای امنیتی قوی می‌باشد و اگر اراده کند قطعاً می‌تواند مرزبانان را آزاد و در اختیار ما بگذارد.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، سردار قاسم رضایی درباره وضعیت مرزبانان ربوده شده اظهار داشت: پیگیری این موضوع یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح و مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

وی افزود: سردار حسین اشتری؛ فرمانده ناجا نیز همواره بر پیگیری مجدانه این موضوع تأکید دارد و پیرو تأکیدات فرمانده ناجا، تلاش‌های فراوانی در خصوص بازگشت مرزبانان ربوده شده به کشور داشته ایم.

فرمانده مرزبانی کشور اضافه کرد: ملاقات‌های مرزی با مسئولان پاکستانی و برخی از سران طوایف از جمله اقدامات صورت گرفته در این حوزه می‌باشد و بر مبنای آخرین پیگیری‌ها باید بگویم مرزبانان ربوده شده زنده و در خاک پاکستان هستند.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: معتقدیم که دولت پاکستان دارای ارتش و نیروهای امنیتی قوی می‌باشد و اگر “اراده” کند قطعاً می‌تواند این مرزبانان را آزاد و در اختیار ما بگذارد.

وی بیان کرد: قطعاً دولت پاکستان می‌تواند با اراده جدی منطقه را از وجود گروهک‌های ملحد، تروریست و جانی که تحت تعقیب قضائی ما هستند، پاک سازی کند.

سردار رضایی یادآور شد: بر مبنای آخرین گفت و گو و رایزنی‌ها، ارتش پاکستان اعلام کرده که درباره روند آزادسازی مرزبانان ربوده شده، عملیاتی را آغاز کرده و حتماً به مطالبات دولت و ملت ما پاسخ مثبت خواهد داد.

وی با اشاره به رابطه عمیق و دوستی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان تأکید کرد: نباید به مخلان امنیت اجازه جولان دهیم و قطعاً از دولت پاکستان انتظار است که با اعضای گروهک‌های تروریستی برخورد جدی کند.