جزئیات تخفیف شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد
جزئیات تخفیف شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد

ندای استان: اعلام جزئیات تخفیف شهریه دانشجویان و تعیین دبیر و اعضای شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد از جمله خبرهای کوتاه این دانشگاه است.

به گزارش ندای استان به نقل از ایرنا، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد ، ماده الحاقی آئین نامه تخفیف شهریه دانشجویی ماده ۲۰ (تشویق دانشجویانی که در طی تحصیل ازدواج می کنند) را به روسای استان ­ها، روسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما این دانشگاه ابلاغ کرد.
در این بخشنامه آمده است: دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی اعم از پیوسته و ناپیوسته به طور کامل از پرداخت شهریه نیمسالی که در آن ازدواج کرده اند، معاف می شوند.
همچنین به دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد، دکترای حرفه ای و تخصصی ۵۰ درصد تخفیف شهریه برای نیمسالی که در آن ازدواج کرده اند، اعطا می شود.
براساس بندهایی از این بخشنامه، اگر هر ۲ زوج، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی باشند، تشویق فوق شامل هر ۲ نفر می شود.
در این بخشنامه تأکید شده که برای دانشجویان شاغل به تحصیل در نیمسال آخر، اعمال تخفیف برای همان نیمسال تحصیلی منظور می شود و تخفیفی که به این دسته از دانشجویان تعلق می گیرد خارج از سقف ۷۵ درصد کل شهریه دریافتی محاسبه شود.
ملاک تعیین تاریخ ازدواج، ارائه سند ازدواج دائم و شناسنامه زوجین است.

**
طهرانچی با صدور احکامی جداگانه، دبیر و اعضای شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد را منصوب کرد.
طی احکام صادره از سوی دانشگاه آزاد ، مهندس مسعود همتی به عنوان عضو و دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات این دانشگاه منصوب شد.
همچنین بهروز طهماسب کاظمی (مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی)، مرتضی موسی خانی (رئیس استان قزوین دانشگاه آزاد)، رضا مسعودی (سرپرست واحد علوم و تحقیقات)، سیدمجید موسوی (مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد)، بیژن رنجبر (معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد)،مجید مشکینی (معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه) و علیرضا رهایی (معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی) به عنوان اعضای شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات این دانشگاه منصوب شدند.