عاملان تیراندازی در دفاتر خدمات قضایی بوشهر و برازجان دستگیر شد
عاملان تیراندازی در دفاتر خدمات قضایی بوشهر و برازجان دستگیر شد
ندای استان:فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری مخلان نظم وامنیت عمومی و عاملان تیراندازی در دفاتر خدمات قضایی شهر‌های بوشهر و برازجان خبر داد.

به گزارش ندای استان،سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار شهرستان دشتستان به‌صورت مسلحانه وارد یکی از دفتر خدمات قضایی شهر برازجان شده و ضمن تخریب وسایل این دفتر در حالی‌که افراد بسیاری در این مرکز حضور داشتند اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به سمت مسئول دفتر و مجروح کردن وی و ایجاد رعب و وحشت اجتماعی می‌کند.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری موضوع و دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی دشتستان با اشراف اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت‌های عظیم مردمی و با بکارگیری شیوه‌ها و شگرد‌های خاص پلیسی، با هماهنگی مقام قضائی متهم اصلی و همدستش را در عملیاتی و با استفاده از اصل غافلگیری و در حالی‌که قصد سوخت‌گیری خودرو خود در یکی از پمپ بنزین‌های سطح شهر را داشتند، دستگیر کردند.

سرهنگ محمودیان با اشاره به این‌که در بازرسی بدنی از متهمان یک قبضه سلاح گرم از آنها کشف شد، اضافه کرد: متهم اصلی همچنین پیش‌از این در دو مرحله در یکی از دفاتر خدمات قضایی شهر بوشهر حاضر و اقدام به درگیری با مسئول دفتر و قدرت نمایی کرده بود.

وی با تاکید بر این‌که امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند این امنیت را خدشه‌دار کنند قاطعانه برخورد خواهد شد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی موضوع را در سریع‌ترین زمان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

Visited 18 times, 1 visit(s) today