دستگیری کارمند اختلاسگر بانک ملی دشتستان/ قاتل جوان برازجانی تسلیم شد
دستگیری کارمند اختلاسگر بانک ملی دشتستان/ قاتل جوان برازجانی تسلیم شد
ندای استان:فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری یک قاتل متواری پس از سه ماه و عامل اختلاس یک بانک خبر داد.

به گزارش ندای استان،سرهنگ محمدرضا محمودیان اظهار کرد: در پی وقوع قتل فردی ۳۵ ساله در یکی از تالارهای شهر برازجان، بعد از سه ماه کار اطلاعاتی و بازرسی مخفی گاه‌های احتمالی، قاتل که عرصه را بر خود تنگ دید، خود را به پلیس معرفی و پس از بازسازی صحنه، روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: قاتل در اعترافاتش، انگیزه خود از این جنایت را مشارکت در نزاع و درگیری دسته جمعی در تالار عنوان کرده است.

اختلاس کارمند بانک

وی همچنین از شناسایی و دستگیری عامل اختلاس در یکی از شعبه های بانک ملی دشتستان خبر داد و بیان داشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر جعل اسناد و افتتاح حساب به نام او و صدور چک بلامحل و انسداد حساب‌های ایشان، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

محمودیان افزود: با هوشیاری و تلاش مأموران پلیس آگاهی، عامل جعل و اختلاس که کارمند آن شعبه بانک ملی بود شناسایی و با هماهنگی قضائی و حضور نماینده حقوقی بانک مذکور احضار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه فرد خاطی با استفاده از حساب‌های راکد، یا حساب افراد بی سواد، برداشت‌های غیر قانونی انجام داده، گفت: در بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه مبلغ اختلاس یک میلیارد ریال اعلام شد.

Visited 35 times, 1 visit(s) today