محدودیت‌های ترافیکی بوشهر برای ۲۹ فروردین اعلام شد
محدودیت‌های ترافیکی بوشهر برای ۲۹ فروردین اعلام شد

ندای استان:رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: به مناسبت رژه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران محدودیت‌های ترافیکی در مرکز این استان اعمال می‌شود.

به گزارش ندای استان،سرهنگ “محمد صادقی ” روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک روز ارتش به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور اجرای هر چه با شکوه تر مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محدوده بلوار ساحلی و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم با همکاری کلیه عوامل پلیس راهور و انتظامی اجرا می شود.

وی بیان کرد: از ساعت ۶ صبح ۲۹ فروردین تا پایان مراسم ورود هر گونه وسیله نقلیه شخصی و عمومی به بلوار ساحلی محدوده میدان هوایی تا دوربرگردان نفتکش ممنوع است.

رییس پلیس راهور استان بوشهر افزود: همچنین شهروندان در خصوص تعیین مسیر حرکت پیش بینی‌های لازم را انجام داده و از معطلی در ترافیک اجتناب کنند.

وی یادآور شد: پارک کردن وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ روز ۲۸ فروردین در بلوار ساحلی و در محدوده رژه نیروهای مسلح ممنوع است و در صورت پارک یا توقف، ماموران پلیس راهور با جرثقیل اقدام به انتقال خودرو به پارکینگ خواهند کرد.

صادقی ادامه دادد: ورود و عبور هرگونه وسیله نقلیه شخصی و غیر مجاز به ستون‌های رژه ادوات و خودروهای نظامی در هنگام تردد در معابر برای حرکت به سمت محل برگزار مراسم و برگشت به یگان‌های نظامی ممنوع است.

وی اظهار کرد: شهروندان مانند همیشه با صبر و حوصله نهایت همکاری و احتیاط در رانندگی داشته باشند و مسیرهای حرکت خودروها و ادوات نظامی فاصله طولی و عرضی مناسب و ایمن را رعایت کنند.