مدیران پروازی مردم بوشهر را عذاب می‌دهد
مدیران پروازی مردم بوشهر را عذاب می‌دهد

ندای استان:حجت لاسلام جمالی گفت: استان بوشهر برای هر جایگاهی در هر رشته و تخصص از جمله نفت، انرژی و دیگر امور دارای منابع انسانی ارزشمند است.

به گزارش ندای استان،حجت‌الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر باتأکید بر صیانت از دستاوردهای کسب شده در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم روزه‌داران در ماه مبارک رمضان حفاظت از دستاوردهای آن برای رسیدن به کمال و سعادت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، باتأکید بر عمل کردن مسئولان براساس قانون در زمینه عفاف و حجاب اضافه کرد: مردم هم در این زمینه رسالت و وظیفه دارند که بحمدالله در استان بوشهر در نقاط مختلف به این رسالت عمل می‌شود.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه در عرصه عفاف و حجاب مردم استان بوشهر در صحنه هستند تصریح کرد: برخی از مسئولیت‌ها بر عهده افرادی است که قانون در اختیار آنان قرار داده و نیاز به حمایت است.

جمالی از اجرایی شدن طرح حجاب و عفاف از روز شنبه توسط نیروی انتظامی خبر داد و بیان کرد: نیروی انتظامی از روز شنبه ۲۵ فروردین طرح نور که برگرفته از سوره مبارک نور است آغاز می‌کند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم مؤمن، انقلابی و شهیدپرور استان بوشهر حمایت قاطع خودشان را از اجرایی شدن طرح نور و اقدام نیروی انتظامی اعلام می‌کنند گفت: انتظار می‌رود وزیر کشور که رئیس قرارگاه عفاف و حجاب است حمایت قاطع خودش را نسبت به نیروی انتظامی انجام دهد، هر چند کار سنگینی محسوب می‌شود ولی نیاز است همه در کنار هم قرار بگیرند، دستگاه قضا و دادستانی به شکل موثر و ملموس حمایت خودش را از آمرین به معروف و ناهیان از منکر اعلام و از ضابطین عام و خاص حمایت کند.

وی نتیجه اجرا طرح نور را سبب خوشحالی خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مؤمنان و سایر اقشار مردم دانست و خاطرنشان کرد: استان بوشهر دیار مقاومت، استقامت، مادران شهیدپرور، و این استان سرزمین زنان نجیب است نمی‌گذارند اندکی افراد به این جایگاه والا خدشه وارد کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز نیروی زمینی گفت:  ارتش قهرمان در کنار سبزپوشان سپاه پاسداران، حافظان این مرز و بوم و امنیت هستند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با تقدیر از اقدام دولت در توسعه زیرساخت‌ها گفت: رئیس‌جمهور دستورات ویژه‌ای در زمینه مدیران پروازی صادر کرد که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیران پروازی و یا در سطح پایین‌تر، مردم را عذاب می‌دهد افزود: استان بوشهر برای هر جایگاهی در هر رشته و تخصص از جمله نفت، انرژی و دیگر امور دارای منابع انسانی ارزشمند است و می‌تواند تأمین کننده این نیاز باشد و در این راستا از اقدامات جدی استانداری بوشهر قدردانی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، ادامه داد: انتظار همه مردم اقدام انقلابی در زمینه یاد شده است و در صورت عدم تمکین شفاف به مردم استان بوشهر گزارش داده شود.

  • منبع خبر : تسنیم