نجات ۴ نفر گردشگر از غرق شدگی در ساحل جزیره شمالی
نجات ۴ نفر گردشگر از غرق شدگی در ساحل جزیره شمالی

ندای استان: رئیس شعبه هلال‌احمر گناوه گفت: امدادگران این جمعیت شامگاه جمعه چهار گردشگر را از خطر غرق‌شدگی در ساحل جزیره شمالی بخش بندرریگ شهرستان گناوه نجات دادند.

به گزارش ندای استان،سیف الله غلامی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در شامگاه جمعه فردی با مراجعه حضوری به چادر خانه هلال جزیره شمالی بندرریگ شهرستان گناوه گزارش مفقودی چهار نفر گردشگر اهل شیراز اعلام کرد که مسئول خانه هلال ضمن فراخوان امدادگران با دهیار روستا جهت جستجو و نجات افراد حادثه دیده اقدام کردند.

وی افزود: در این حادثه به دلیل باتلاقی بودن خور روستای جزیره شمالی و عدم آشنایی افراد حادثه دیده با منطقه، چهار نفر از گردشگران در شرایط جزر دریا از قسمت کم عمق خور عبور کرده و به سمت مقابل می روند و بعد از گذشت مدت زمانی دریا در شرایط مد قرار می گیرند.

رئیس شعبه هلال‌احمر گناوه تصریح کرد: این افراد با توجه به تاریکی هوا، عمق آب و همچنین با تلاقی بودن منطقه توان عبور از عرض خور را نداشتند که با حضور به موقع امدادگران خانه هلال روستای جزیره شمالی و سایر افراد روستا، حادثه دیدگان از خطر غرق شدگی نجات و به سمت مقابل خور منتقل شدند.