توزیع۵۰۰ تن گوشت قرمز در استان بوشهر
توزیع۵۰۰ تن گوشت قرمز در استان بوشهر

ندای استان:محمود کیهان گفت: در دو ماه مانده به پایان سال بخش خصوصیِ عامل جهاد کشاورزی ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر کرده که در حال فروش است.

به گزارش ندای استان،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: عامل جهاد کشاورزی نزدیک به ۵۰۰ تن گوشت قرمز را در دو ماه مانده به پایان سال وارد استان بوشهر کرده که با این کار کمبودی برای تأمین گوشت در استان نداریم.

محمود کیهان افزود: قیمت مصوب این گوشت‌ها نصف قیمت بازار است؛ گوشت گوسفندی کیلویی ۳۶۵ هزار تومان و گوشت گوساله یخ‌زده برزیلی هم کیلویی ۳۱۵ تومان فروخته می‌شود.

او تأکید کرد که هر کس به هر میزانی که بخواهد گوشت در اختیار او قرار داده می‌شود و برای پخت نذور هیئت‌ها و نیکوکاران هم محدودیت و کمبود گوشت قرمز نداریم.

مدیر جها کشاورزی استان بوشهر درباره کالا‌های اساسی هم گفت: یک ماه مانده به پایان سال ۹۰ تن برنج تنظیم بازار در مرحله اول توزیع شد که ۴۵ تن به نمایشگاه بهاره و ۱۹ تن به بخش مرکزی بوشهر و چغادک اختصاص پیدا کرد.

کیهان افزود: در مرحله دوم نیز ۲۷ تن برنج به شهرستان بوشهر اختصاص داده شد که ۱۰ تن به جزیره خارگ و ۱۷ تن به بوشهر اختصاص داده شد.

او اضافه کرد: با توجه به ماه رمضان و افزایش پخت زولبیا و بامیه، ۳۰ تن شکر مخصوص صنف و صنعت در شهرستان بوشهر تأمین شد که از امروز توزیع می‌شود.

کیهان ادامه داد: برای توزیع خانوار نیز شکر هم در نمایشگاه بهاره فروخته شد و هم عامل‌های درون شهر کار فروش شکر دولتی را انجام می‌دهند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر بیان کرد: تعاونی مرزنشینان برای مناطق روستایی و چغادک نزدیک به ۲۹ تن برنج و ۱۵ تن شکر توزیع کرده و یا در حال توزیع آن است.

محمود کیهان گفت: برای روز‌های نوروز نیز ۱۰ نانوایی کشیک در شهرستان مشخص شده که محدودیتی برای ساعت کار ندارند و هر روز صبح و بعدازظهر دو گشت ویژه برای نانوایی‌ها انجام می‌شود.