راه‌اندازی خودپرداز ارزی در فرودگاه بوشهر
راه‌اندازی خودپرداز ارزی در فرودگاه بوشهر

ندای استان:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از راه‌اندازی خودپرداز ارزی در فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این طرح زمینه تسهیل در پرداخت ارز مورد نیاز مسافران در فرودگاه بوشهر تامین شده است.

به گزارش ندای استان،علی باستین در آیین افتتاح نخستین خودپرداز ارزی در فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های مهم اقتصادی این استان اظهار داشت: بوشهر با داشتن ظرفیت‌های ارزشمند تجاری و گردشگری دارای سابقه طولانی در امر تجارت دریایی و مبادلات بازرگانی با جهان از جمله کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و همسایه است.

وی با اشاره به همسایگی استان بوشهر با ۵ کشور حاشیه خلیج فارس تصریح کرد: برای اینکه از ظرفیت مهم استان بوشهر به‌صورت مطلوب استفاده شود نیازمند توسعه زیرساخت‌های این ظرفیت از جمله حوزه بنادر و فرودگاهی است تا از این مزیت بهره بیشتری برده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه تلاش گسترده‌ای برای توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و بازرگانی استان شده است گفت: در تقویت این زیرساخت‌ها در دولت سیزدهم طرح‌های مهمی اجرا شده است و در این راستا با پیگیری انجام شده خط پروازی بوشهر به دبی که یکی از نیازهای اصلی تجار و بازرگان، دانشجویان و گردشگران استان بود راه‌اندازی شد.

باستین با بیان اینکه خط پروازی بوشهر به دبی با ظرفیت خیلی خوب در حال فعالیت است گفت: صمیمانه از همه دست‌اندرکاران راه‌اندازی خط پروازی بوشهر به دبی و در استمرار آن تلاش می‌کنند قدردانی می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی صرافی ملی در استان بوشهر اضافه کرد: این صرافی به‌خاطر استفاده از مبادلات ارزی و مورد نیاز تجار و فعالان اقتصادی و بخش خصوصی در بوشهر راه‌اندازی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: در راستای ادامه خدمات بهتر به مردم استان بوشهر با همکاری بسیار خوب بانک ملت استان و فرودگاه بین‌المللی، بخش خصوصی، اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی بوشهر خودپرداز ارزی در فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر راه‌اندازی شد.

باستین ادامه داد: با راه‌اندازی خودپرداز ارزی در فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر زمینه تسهیل در پرداخت ارز مورد نیاز مسافران تامین شده است.