پورکبگانی: از هشت سال تجربه نماینده فعلی استفاده می کنم
پورکبگانی: از هشت سال تجربه نماینده فعلی استفاده می کنم

ندای استان:منتخب حوزه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات کشور و استان بوشهر را در استفاده از تمامی ظرفیت‌ها می بینیم تا در این راه رضایت‌مندی مردم ایجاد شود.

به گزارش ندای استان، جعفر پورکبگانی شامگاه یکشنبه در جمع شماری از مردم گناوه در مصلای جمعه این شهر اظهار کرد: در دیداری که با نماینده ولی فقیه استان و نائب رئیس مجلس خبرگان داشتم ، در ارتباط با شکل گیری شورای راهبردی صحبت و تاکید شد و درصددم این برنامه را پس از ماه مبارک رمضان در قم دنبال و تدوین کنم.

وی افزود: از تمامی داوطلبان مجلس شورای اسلامی دعوت کردم برنامه و نگاه خود راجع به رفع مشکلات و پویایی این سه حوزه را با هم بنشنیم و برنامه ریزی کنیم.

منتخب حوزه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رای شما در ولحه اول برای پاسداشت خون شهدا، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب ایفا کردید و رای دادید اما اکنون نوبت من است که انجام وظیفه کنم.

منتخب حوزه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر سلیقه سیاسی، گروهی و تشکیلاتی برای توسعه استان و حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم را ارج می نهم.

وی گفت: در خیلی تشکل‌های سیاسی حضور پیدا کردم ولی هیچ تعهدی ندادم و میثاق نامه‌ای امضا نکردم زیرا که وام گیر شما و ولایت فقیه هستم.

پورکبگانی ادامه داد: به داوطلبان مجلس دست کمک دراز کرده و با تعدادی صحبت و اعلام آمادگی کردند.

منتخب حوزه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از هشت سال تجربه نماینده فعلی حوزه انتخابیه جمیری قطعا استفاده و با تمام احترام به ایشان، مواردی که دنبال کرده و شاید به پایان نرسانیده باشد ، راهنمایی کند تا انجام دهیم.

وی به اهم مواردی که برای حوزه خود دنبال و تلاش خواهد کرد اشاره کرد و افزود: بحث درمان در زمینه امکانات و الزامات پزشکی، رسیدگی به مشکلات کارکنان این حوزه بخصوص پرستاران، اقتصاد دریامحور و ته لنجی، توجه به ورزش در رشته‌های مختلف، اهتمام و توجه ویژه به بانوان، امکانات و تجهیزات برای شهرداری ها از جمله در بحران ها و حوادث و ایجاد منابع درآمدی از موارد مهمی است که بجد پیگیر آن خواهم بود.

منتخب حوزه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نشست ویژه با سرمایه گذاران، رسیدگی به مشکلات اراضی اشخاص حقیقی با دستگاه‌های مرتبط ، بیمه سخت و زیان آور بخصوص ملوانان، اشتغال بکار بومی‌ها و عملیاتی شدن سهمبه ۵۰ درصدی در شرکت های نفتی و پتروشیمی، تقویت گروه‌های جهادی و وضعیت راه‌ها از دیگر برنامه‌های اولویت دار در طول دوران فعالیت در مجلس است.

بر اساس نامه رسمی فرماندار بوشهر و رئیس حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم به ستاد انتخابات استان بوشهر، جعفر پورکبگانی از ۱۰۲ هزار و ۹۳۲ رای مأخوذه با ۲۳ هزار و سه نفر، اول و به عنوان منتخب مردم این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافته است.

  • منبع خبر : ایرنا