۴۴ طرح شهرداری بوشهر افتتاح یا عملیاتی شد
۴۴ طرح شهرداری بوشهر افتتاح یا عملیاتی شد

ندای استان:شهردار بندر بوشهر گفت: در دهه فجر امسال ۴۴ طرح این شهرداری با ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح یا عملیاتی شد.

به گزارش ندای استان،حسین حیدری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در دهه مبارک فجر تعداد ١۵ طرح توسط شهرداری بوشهر عملیاتی و همچنین تعداد ٢٩ طرح نیز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: مجموعه شهرداری در راستای بهبود زیرساخت‌ها و افزایش سرانه فضای سبز شهری تلاش می کند.

شهردار بندر بوشهر تصریح کرد: کانال دفع آب‌های سطحی حوزه روگذر تقاطع شهید سلیمانی، احداث راه دسترسی از پارک شغاب به پارک دانشجو، طرح تکمیل ساحل‌سازی پارک مروارید(جلالی)، اجرای روکش آسفالت میدان شهدای هوایی به سمت پایگاه دریایی، اجرای فضای سبز حاشیه ضلع جنوبی و شمالی محور امام علی( ع) به سمت تقاطع سردار سلیمانی از جمله طرح‌های عملیاتی شده است.

حیدری افزود: از دیگر طرح‌های عملیاتی شده می‌توان به اجرای جدول‌بندی و کانیوو کوچه‌ها و معابر مناطق یک و دو، ساماندهی و اجرای سنگفرش بازار صفا و بازار خرمافروشان و ماهی‌فروشان اشاره کرد.

وی بیان کرد: احداث سازه‌های پوششی قبرستان تاریخی شغاب، اجرای پیاده‌روی خیابان خیام، بهسازی معابر بافت تاریخی محله‌های کوتی و شنبدی و بهسازی و تجهیز اسکله پارک شغاب از دیگر طرح‌های عملیاتی شده شهرداری بوشهر در دهه مبارک فجر بوده است.

حیدری ادامه داد: از جمله طرح‌های افتتاحی نیز می‌توان به پارک لیل حدفاصل بیمارستان شهدای خلیج فارس تا ورودی نیایش، روکش آسفالت مسیر شمالی بلوار شهدای نیروی دریایی، خرید و نصب مبلمان شهری و مجموعه‌های ورزشی و بازی در پارک‌های محلی و معابر، اصلاح، ترمیم و ساخت هفت چمن مصنوعی در محلات، اجرای موزاییک‌فرش پیاده‌رو و کانیوو میدان امام خمینی(ره) و خیابان بهشت صادق اشاره کرد.

شهردار بندر بوشهر گفت: در دهه فجر نورپردازی و روشنایی پارک‌ها و نوار ساحلی و نصب المان‌های شهری، کانال دفع آب‌های سطحی حدفاصل تنگک دوم و سوم، پارک حاشیه‌ای ورودی شهر به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: اصلاح هندسی معابر مناطق یک و دو، پلاک‌کوبی درختان و تابلو شناسایی معابر و پارک‌ها و دیوارنگاری و نقاشی دیوارهای سطح شهر از دیگر طرح‌های افتتاحی شهردار بوشهر در چند روز گذشته بوده است.

شهردار بوشهر تصریح کرد: تعداد چهار طرح سرمایه‌گذاری نیز به مراحل پایانی نزدیک شده‌ که به‌زودی افتتاح می‌شوند.