۳ طرح سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر آماده افتتاح
۳ طرح سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر آماده افتتاح

ندای استان: رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر بوشهر گفت: سه طرح شهرداری بوشهر شامل بهسازی عمارت بیلیارد، کافه کتاب و رستوران سافل آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش ندای استان،حیدر رفاهی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده آیین افتتاحیه این طرح‌ها در روزهای ۲۱ و ۲۲ بهمن مراسم برگزار شود.

وی بیان کرد: با توجه به کمبود اعتبارات و منابع شهرداری توجه به سرمایه‌گذاری از راهکارهای پیشبرد طرح‌های شهری است، از این رو با باید در راستای تحقق درآمد پایدار گام‌های موثری برای رفع موانع لحاظ شود.

عضو شورای شهر بوشهر تصریح کرد: اکنون یکی از پیگیری‌های کمیسیون سرمایه گذاری شورا تعیین تکلیف برخی طرح‌های سرمایه‌گذاری نیمه‌فعال و غیرفعال است.

رفاهی با اشاره به راه اندازی چرخ فلک گفت: یک مجموعه شهربازی نیز در کنار آن احداث شده که بزودی شاهد تکمیل و بهره برداری کامل از آن خواهیم بود.

وی همچنین از رفع ایرادات فنی طرح فانوس دریایی خبر داد و گفت: سرمایه گذار این طرح با انتخاب یک پیمانکار قوی عملیات اجرایی فانوس را آغاز کرده است.

رفاهی افزود: با توجه به ظرفیت‌های خوب گردشگری و تفریحی بندر بوشهر و کمبود زیر ساخت‌ها در این حوزه باید شرایط حضور سرمایه گذاران در این زمینه تسهیل شود.

وی عنوان کرد: شورا و شهرداری آماده هر گونه همکاری در این زمینه است و در همین راستا انتظار می‌رود همه دستگاه‌های ذیربط با شورا و شهرداری همسو شده تا شاهد تحول بهتری در سطح شهر باشیم.