مسؤولان رفع مشکلات مردم را به ساعت های اداری محدود نکنند
مسؤولان رفع مشکلات مردم را به ساعت های اداری محدود نکنند

ندای استان:رئیس کل دادگستری استان بوشهر بابیان اینکه ملاقات‌های مردمی، فاصله ایجاد شده بین مسؤولان و مردم را کاهش می‌دهدگفت: مسئولان نباید برای رفع مشکلات مردم، خود را محدود به زمان اداری کنند.

به گزارش ندای استان،مهدی مهرانگیز عصر جمعه در حاشیه بازدید از شهرستان گناوه و بررسی مسائل و مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضائی مردم با بیان اینکه ملاقات‌های مردمی، فاصله ایجاد شده بین مسئولان و مردم را کاهش می‌دهد و مراجعان به راحتی می‌توانند دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح کنند، افزود: به همین منظور در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مسئولان نباید برای رفع مشکلات مردم، خود را محدود به زمان اداری کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار کرد: در ملاقات‌های مردمی، جلب رضایت و ارائه پاسخ قانع کننده و در خور شأن به ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری مشکلات مراجعان از موضوعات مورد نظر دادگستری کل استان بوشهر بوده است.

مهرانگیز خدمت رسانی و تکریم مراجعان را از اولویت‌های دادگستری استان دانست و افزود: بر همین اساس به همه مسئولان دادگستری‌ها در حوزه‌های قضائی تاکید شده است تا علاوه بر دیدار مردمی در این حوزه‌ها با حضور در مساجد، مصلی و کانون‌های مختلف فرهنگی در بین مردم حضور پیدا کنند و به مسائل و مشکلات آنها توجه کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: امروز در جمع مردم شهرستان گناوه حضور پیدا کردیم و با برگزاری دیدار حضوری و چهره به چهره از نزدیک به درخواست‌های قضائی و حقوقی آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم صادر شد.

وی گفت: در این دیدار به درخواست‌ها و خواسته‌های مختلف حقوقی و قضائی مردم از جمله تسریع در رسیدگی‌ها، عفو و بخشودگی، کاهش مجازات و جایگزین حبس و دعاوی ملکی و ثبتی و مواردی نیز که موضوع ماده ۴۷۷ بود با ارائه طریق، پاسخگویی و دستورات لازم صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: از دیگر مطالبات مردم این شهرستان موضوع اصلاح راه‌های پر خطر بود که به مسئولان قضائی شهرستان گناوه جهت ورود به این مساله تاکید شد البته در خصوص احداث راه‌های جدید با تلاش و همکاری و هم افزایی مسئولان استانی می‌توان شاهد توسعه و رونق بخشی بیشتر این شهرستان باشیم.

مهر انگیز با اشاره به اینکه شهرستان گناوه دارای ظرفیت جاذبه گردشگری است و توسعه آن از دیگر مطالبات مردم بود گفت: با توسعه و تلاش بیشتر در زمینه‌های مختلف، می‌توان به صنعت گردشگری در این منطقه نسبت به ظرفیت بالقوه ایی که دارد، در جهت بهره مندی بیشتر مردم از این ظرفیت کمک کرد.

وی به رونق تولید و صنعت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: فعلان اقتصادی در حوزه تولید و صنعت در این شهرستان نیز تلاش کنند که علاوه بر بهره وری مناسب برای خود موجبات ایجاد اشتغال پایدار در منطقه نیز فراهم آورند و البته دادگستری استان در راستای حمایت از شرکت‌های تولیدی و صنعتی در ستاد اقتصاد مقاومتی این آمادگی را دارد تا به مشکلات حقوقی آنها رسیدگی کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه معاون قضائی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و مسئولین قضائی شهرستان گناوه با حضور در جمع مردم این شهرستان به مسائل و مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضائی مردم و ۴۰ نفر از مراجعان، رسیدگی و دستورات لازم صادر کرد.

  • منبع خبر : مهر