بیشترین پرونده های قضایی در استان مربوط به چیست؟
بیشترین پرونده های قضایی در استان مربوط به چیست؟

ندای استان:رئیس گل دادگستری استان بوشهر:برنامه دیدار مردمی در برنامه کار مدیریت دادگستری استان بوشهر قرار دارد و مشکلات مردم بررسی می‌شود.

به گزارش ندای استان،مهدی مهرانگیز با تأکید بر رسیدگی به حقوق عامه و توجه به مطالبات مردم اظهار داشت: برای بررسی موضوع و حل مشکلات مردم در حوزه زمین و مسکن در سفر آتی وزیر راه و شهرسازی به استان بوشهر و با حضور فرمانداران و معاون استاندار، مشکلات مردم جمع‌آوری و آنان که مربوط به راه و شهرسازی و مسکن می‌شود، مطرح خواهیم کرد که امیدواریم این کار به نفع مردم رقم بخورد.

وی با اشاره به ارتباط نزدیک با مردم گفت: بر اساس دستور مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه برنامه دیدار مردمی در برنامه کار مدیریت دادگستری استان بوشهر قرار دارد و مشکلات مردم بررسی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به رسیدگی به جرایم غیرعمد مالی در دستگاه قضا افزود: موارد مهریه، بدهی، زندانی، کیفری و جلب از موضوعاتی دیگری است که مردم در این دیدارها مطرح کردند و دستورهای لازم داده شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: ۸۰ درصد مشکلات قضایی مردم استان بوشهر در دادگستری در حوزه زمین و مسکن است.

وی با تأکید برخورد مناسب در دستگاه قضا و از سوی مسئولان دادگستری‌ها و دادستان‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: در تمام حوزه‌ها به جز یک حوزه همه مسئولان دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌های استان بوشهر تغییر کرده‌اند و جابه‌جا و در مواجه با مردم با برخورد خوب و مناسب تأکید شده است.