هشدار رییس‌ دادگستری بوشهر به جایگاه‌داران و شرکت ملی پخش
هشدار رییس‌ دادگستری بوشهر به جایگاه‌داران و شرکت ملی پخش

ندای استان:ا ورود به موضوع خرابی نازل‌های سوخت‌گیری در جایگاه‌های این استان با اعلام یک مدت زمان معین به جایگاه‌داران سوخت و شرکت ملی پالایش و پخش منطقه بوشهر هشدار داد تا نسبت به اصلاح وضعیت موجود که سبب نارضایتی مردم شده اقدام کنند.

به گزارش ندای استان،«مهدی مهرانگیز» روز سه شنبه در نشست با دست‌اندرکاران متولی سوخت استان بوشهر اظهار کرد: با بررسی های انجام گرفته در برخی جایگاه‌های ارائه سوخت، نازل‌های سوخت‌گیری خارج از دسترس شده که می بایست با قید فوریت این مشکل رفع شود.

وی ضمن اشاره به ورود دادستان به این موضوع از باب «حقوق عامه» بیان کرد: روند خدمت رسانی سوخت در جایگاه‌ها باید به طور مستمر و بدون هیچ کم کاری انجام گیرد تا از معطلی مردم در پمپ بنزین ها جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به جایگاهداران در خصوص تعمیر مکانیکی نازل‌های سوختگیری و تاکید به شرکت ملی پالایش و پخش در خصوص نظارت بر تعمیر سامانه‌های هوشمند این نازل‌ها و تامین قطعات مورد نیاز هشدار داد.

مهرانگیز ادامه داد: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی لیست تمام جایگاه‌های سوختی که به دلیل کم کاری و نظارت نکردن مالکین، خدمات رسانی به شهروندان را با مشکل مواجه کرده‌اند به دادستان بوشهر جهت برخورد قضایی لازم ارسال کند.

وی ضمن تاکید به شرکت ملی پالایش و پخش در خصوص توزیع بنزین با کیفیت در استان بوشهر گفت : شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی موضوع توزیع بنزین یورو ۴ در استان را پیگیری و نتیجه را اعلام کند.

در این نشست، دادستان مرکز استان، دبیر انجمن صنفی جایگاهداران و مجتمع داران، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی جایگاه سوخت استان، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بوشهر و مسئولین شرکت ملی پالایش و پخش ایران منطقه بوشهر حضور داشتند.

  • منبع خبر : ایرنا