ترخیص خودروی بازیکنان تیم ملی از گمرک بوشهر
ترخیص خودروی بازیکنان تیم ملی از گمرک بوشهر

ندای استان:سلیمانی گفت: بازیکنان تیم ملی فقط مجوز ورود یک دستگاه خودرو خارجی دریافت کرده‌اند و تمامی حقوق گمرکی و دولتی را باید پرداخت کنند که این موضوع در بوشهر اتفاق افتاده است

به گزارش ندای استان،علی سلیمانی روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: پس از حضور بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی، مجوز ورود خودرو از مبادی خارج کشور به آنها داده شد.

وی افزود: از ۳۲ مجوز ارائه شده، ۲۱ بازیکن اقدام به ورود خودروهای خود از مبدا گمرک بوشهر کرده که بخشی از مراحل اداری آن انجام و خودروها آنها ترخیص و مابقی در دست اقدام است.

ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر تصریح کرد: از تعداد ۲۱ مجوز، ۱۳ دستگاه خودرو ترخیص و هشت دستگاه خودرو در حال انجام رویه گمرکی هستند که پس از طی تشریفات اداری و گمرکی ترخیص می شوند.

سلیمانی در خصوص ۱۱ دستگاه خودرو دیگر از مجموع ۳۲ مجوز ورود خودرو به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: اطلاعاتی در این زمینه ندارم اما با توجه به این که بخشی از گمرکات کشور، دارای مجوز ترخیص خودرو هستند شاید از سایر گمرکات کشور ترخیص و یا در حال انجام رویه های گمرکی هستند.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم ملی فقط مجوز ورود یک دستگاه خودرو خارجی دریافت کرده‌اند و تمامی حقوق گمرکی و دولتی را باید پرداخت کنند که این موضوع در بوشهر اتفاق افتاده است.

ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر تاکید کرد: این که گفته شده مجوز ورود خودروها به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بدون احتساب حقوق دولتی و گمرکی بوده اشتباه است و همه افرادی که از این امتیاز بهره مند شدند اقدام به پرداخت کلیه حقوق گمرکی و دولتی کرده اند.

سلیمانی گفت: چهار گمرک بوشهر، گناوه، کنگان و دیر در استان بوشهر مجوز ورود و ترخیص خودرو دارند.