خدمات رایگان دندانپزشکی برای رانندگان تاکسی‌ در بوشهر
خدمات رایگان دندانپزشکی برای رانندگان تاکسی‌ در بوشهر

ندای استان:رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر از رایگان شدن خدمات دندان پزشکی برای رانندگان تاکسی در بوشهر خبر داد.

به گزارش ندای استان،رضا فرشیان رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با تمهیدات پیش بینی شده خدمات مختلفی همچون معاینه، عصب کشی، پرکردن، جراحی و کشیدن دندان به طور کامل رایگان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در ارتباط با خدمات زیبایی دندان مانند روکش و لمینت نیز تنها هزینه مواد اولیه از رانندگان دریافت می شود و رانندگان مشمول پرداخت هزینه دستمزد نیستند.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: در فاز نخست طرح خدمات رایگان دندان پزشکی برای بیش از ۱۵۰ راننده تاکسی اجرایی شده و در فاز دوم نیز تلاش می شود این خدمات برای رانندگان اتوبوس های درون شهری نیز فراهم شود.

وی اظهار کرد: این خدمات با هدف حمایت از رانندگان کم بضاعت ارئه خواهد شد که امیدواریم موجب رضایت مندی کامل جامعه هدف شود.

فرشیان افزود: بدون تردید رضایت حداکثری رانندگان در ارتقاء سطح کمی و کیفی کار رانندگان تاثیر بسزایی دارد بر همین اساس تلاش می شود تا در حد ظرفیت سازمان حمل و نقل بار و مسافر خدمات ویژه‌ای به رانندگان ارائه شود.