زمان انتظار بوشهری‌ها در ایستگاه‌های اتوبوس نصف شد
زمان انتظار بوشهری‌ها در ایستگاه‌های اتوبوس نصف شد

ندای استان:رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر از تقویت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر خبر داد و گفت: میزان انتظار شهروندان برای استفاده از سرویس‌های درون‌شهری نصف شد.

به گزارش ندای استان،رضا فرشیان اظهار داشت: تا پیش از ماه مهر شهروندان منطقه ۲ باید به‌صورت غیرمستقیم (پیاده شدن در ایستگاه شهید مطهری و سوار شدن مجدد) به مقصدهای خود در سطح منطقه یک دسترسی پیدا می‌کردند.

وی اضافه کرد: با هدف خدمات‌رسانی شایسته به دانش‌آموزان، اکنون شرایطی فراهم شده تا شهروندان در ساعت اولیه صبح مستقیم به مقصد نهایی اتوبوس‌ها در میدان معلم دسترسی پیدا کنند.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به استقبال ویژه شهروندان محلات جنوبی از ناوگان حمل و نقل عمومی، برای نوبت صبح و در پیک استفاده آنان، اتوبوسی مجزا به‌کارگیری شده تا اختلالی در روند خدمات‌رسانی به شهروندان و به‌ویژه دانش‌آموزان این مناطق صورت نگیرد.

فرشیان ادامه داد: با توجه به ساعت منظم خدمات‌دهی اتوبوس‌های شهری، ظرفیتی فراهم شده تا دانش‌آموزان بتوانند از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده لازم را ببرند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مطلوب فراهم شده در ناوگان اتوبوسرانی، شهروندان بوشهری می‌توانند به‌صورت منظم از ناوگان حمل و نقل درون‌شهری استفاده کنند.